Piotr Miączyński
Od ponad dekady dziennikarz gospodarczy GW. Autor książki: „Jak bezpiecznie kupić dom lub mieszkanie”, współautor „Łowców Milionów” oraz „XX lat minęło”. Wielokrotnie nominowany do różnych nagród dziennikarskich: UOKiK (nagroda w 2011) oraz Grand Press. Wyróżniony w konkursie SDP.
RSS


Blog > Komentarze do wpisu

Telewizja N - prawie 30 dni na wymianę zepsutego dekodera to mało


- Dzień dobry, jestem abonentem TV N od października 2008r. W dniu 01.02.2011r. musiałem wymienić dekoder na nowy gdyż odmówił posłuszeństwa. Punkt serwisowy w Dąbrowie Górniczej na ul. 3 Maja bez żadnych problemów wymienił sprzęt który funkcjonował... do dnia następnego. Udałem się ponownie do tego samego punktu celem reklamacji wadliwego sprzętu - pisze do mnie pan Paweł.

Tutaj skrót z przyczyn technicznych - w każdym bądź razie nowy dekoder faktycznie był do kitu. Pracownik punktu serwisowego tymczasem umiejętnie budował suspens.

Nowy dekoder a właściwie kolejny nowy dekoder już leżał przed Panem Pawłem ale ....

.... go nie dostał.

Powód? - Poprzedni dekoder nie został przypisany do mojej umowy - tłumaczy czytelnik.

Infolinia rzecz jasna uspokoiła, że za dzień albo dwa będzie można ponownie wymienić dekoder.

A teraz już z górki.

07.02.2011r. jakiś chyba normalny konsultant mój telefon do N-ki potraktował jako reklamację co zostało zarejestrowane w systemie pod nazwa reklamacja, zapewniając mnie że w ciągu 48 godzin wszystko się wyjaśni.

10.02.2011r. ponownie skontaktowałem się z infolinią gdzie uprzejmym i ironicznym głosem powiedziano mi abym poczekał sobie jeszcze tydzień. W międzyczasie wyszło że mój dekoder jest powiązany z inna umową i są problemy. ktoś z działu technicznego się tym zajmuje lecz nie wiadomo ile jeszcze czasu to potrwa.

23.02. 2011 r.  nie uzyskałem żadnych nowych wiadomości oprócz tej że konsultanta dołożyła wszelkich starań aby się ta sprawa wyjaśniła jak najszybciej i być może będę miał sygnał i będę mógł odbierać TV N. Dopiero jak powiedziałem o co chodzi zmieniła zdanie i oświadczyła abym cierpliwie czekał na rozwiązanie tej sprawy.

Pan Paweł czeka na powiązanie dekodera z umową trochę ponad 20 dni. Pociesza się jednym - niektórzy czekają dłużej bo ponad 40 dni.

W końcu N to telewizja nowej generacji. Nie trzeba jej oglądać. Wystarczy płacić abonament.

niedziela, 27 lutego 2011, miaczynski
Tagi: Telewizja N

Komentarze
Gość: zalogowany, rejon194.ztpnet.pl
2011/02/27 22:40:28
Tefałenoplatforma?!

Sam tego chciałeś, Grzegorzu Dyndało...
-
2011/03/01 00:40:02
zawsze sie znajdzie jakis klient, ktory ucierpi przez kogos pomylke. Post bez rewelacji...
-
Gość: Jakec, aaff235.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/03/01 08:21:09
A ja nie narzekam na "N"... A klientem jestem od samego początku... BOK jest całkiem ok, w porównaniu do niektórych innych...
-
Gość: F@LCON, 095160048043.garwolin.vectranet.pl
2011/03/01 09:06:54
Było nie kombinować ze spliterami, crackami, hackami...
N ma sparowane karty z dekoderami i jak ktoś kombinuje, to takie są potem efekty.
Do oglądania N w innym pokoju służy usługa multiroom, a nie tricki z Wolumena z podpinaniem innej umowy do innej karty.
-
Gość: gość, 77.252.222.14*
2011/03/01 15:12:04
Mam dokładnie taki sam problem od ponad 2 tygodni... Dekoder nie działa, bo numery w umowie i numer dekodera są niezgodne. Może ten pan dostał mój dekoder, a ja jego?
-
2011/03/01 15:22:31
Boże skąd ja to znam. Na słowo "telewizja N" włos staje mi na głowie. Też miałam wdaliwy dekoder. Po 3 dniach prób naprawy, kazali mi go zawieźć do punktu, zagrozili, jże jak okaże się, że dekoder jest ok, zapłacę swoistą "karę" - opłatę za przegląd. To są faszyści.
Dekoder okazał się trzaśnięty, wymienili. Odtąd kolejne 2 tygodnie (w tym tydzień mojej choroby) spędziłam na słuchawce łącząc się z kolejnym ignorantem na infolinii, który kazał mi poraz setny opowiadać o co chodzi i wykonowyać kolejne resetowania, wyjmowania karty, odłączania kabli, sprawdzania ustawienia anteny, telewizora dekodera, podawania nr dekodera i innych urządzeń, konfigurowania, pobierania listy kanałów i ... wszystko to trwało ponad 2 tygodnie. Po prostu nie mogę uwierzyć, że coś takiego jest możliwe w firmie która ponoc działa dla zysku.
Jesli chcecie mieć zdrowe nerwy i nie mieć trzęsawki słysząc słowa "nowa telewizja i pokrewne" nie kupujcie telewizji w tej firmie. Nie wiem jak jest w innych, ale na pewno nie przedłużę z nimi umowy. Mam alergie na debili, brak komeptencji i olewanie klienta, z którego chyba w końcu żyją.
-
Gość: krzysztof, 217.153.165.5*
2011/03/01 15:28:28
Ja czekałem na sygnału po zmianie dekodera przez 3 tygodnie mino dzwonienia do drugi dzień z reklamacja, najważniejsze naciągnąć na nową usługę reszta to infolinia i dział techniczny pracujący od poniedziałku do piątku.
-
Gość: waldek, ip-62-69-238-138.globalconnect.pl
2011/03/01 15:36:20
Telewizja N to totalne dno, nie ze względów programowych, co obsługi Klienta. Nie odpowiadają na e-maile, infolinia to proszę czekać (czytaj. w nieskończoność !), a adres pocztowy z faktury jest fikcyjny ! Powiem tyle, że po zakończeniu 13-miesięcznej umowy oddałem dekoder i rozliczyłem się z tą firmą, jednak do tej pory (już 3-ci miesiąc) przesyłają mi nowe faktury, jakbym nadal był ich abonamentem, kpina to za mało powiedziane !!!
-
Gość: antoni, 188.33.206.*
2011/03/01 15:44:22
Mnie oszukali w ten sposób. Wypowiedziałem umowę dostałem sms twoja rezygnacja została przyjęta zdałem dekoder i musiałem płacić jeszcze 2 miesiące nie mając dekodera bo dopatrzyli sie że o 1 dzień zapóżno wypowiedziałem umowę o czym przy zdawaniu mnie nie poinformowali a dekodera oddać nie chcieli.
-
Gość: lukkas, 194.146.120.2*
2011/03/01 15:57:47
sprzedać jak sprzedać - zdziwiło mnie, że aż zadzownili do mnie, ze by przedłużyc umówę na "specjalnych warunkach dla mnie":); okazało się, że oferta dla człowieka z ulicy jest lepsza niz ta przedłuzeniowa dla lojalnego.

tak, na miale w sprawach nie odpowiadają. ale wnosze, ze chyba naprawili mi nagrywanie przez internet, bo o tym do nich pisąłem ze 4 razy, bo zaczęło nagle dziłać...no za dużo powiedziane .....cześciej działa niż nie działa:)

ps. a propos ofert to przeginają z ofertą na VODzie. coraz mniej filmów, coraz rzadziej dodaja nowe, słabe filmy i mało, a powtórki sprzed roku w "promocji" są przesadą.
pps. a jak pozyczyłem "i love you philip morris" to mam go dostępnego chyba juz z miesiąc:)
-
Gość: kjkowal, 178.182.176.21.nat.umts.dynamic.eranet.pl
2011/03/01 16:09:12
Witam, ja w dniu dzisiejszym wymieniłem dekoder w C+ już po raz trzeci po za chodzeniem (jeżdżeniem) nie było żadnego problemu. Miła pani wszystko załatwiła od ręki. Tak dla zainteresowanych to punkt mieści sie w Gorzowie Wlkp. w CH Askana.
-
Gość: , dri163.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/03/01 16:44:12
Tak samo jest z cyfrowym polsatem, ponad 2 miechy oczekiwania i nic
-
Gość: Gasiu, dynamic-78-8-230-158.ssp.dialog.net.pl
2011/03/01 17:33:17
Czytam czytam i nie mogę się nadziwić. Chyba za mała konkurencja jest w Polsce. Sprawa powinna być załatwiona od ręki! w punkcie powinny stać dekodery zastępcze z pełną ofertą programową co by umilić klientowi oczekiwanie i osłodzić kłopoty związane z reklamacją. Co za buractwo! Jak znam życie dotyczy to każdej jednej sieci.
Miłym dla mnie zaskoczeniem była obsługa w Dialogu - co prawda to trochę inna branża (chociaż też mają TV - tyle, ze podobno trochę kiepskie zarówno technicznie jak i programowo), ale gdy mi coś obiecali przez infolinię (przez pomyłkę obiecali nienależną promocję) to mi to dali a po złożeniu reklamacji dorzucili jeszcze miesiąc netu za darmo. Nigdy nie dostałem oferty gorszej niż nowi abonenci. Żyję z promocji na promocję i naprawdę jest ok. Telepies może się schować ze swoimi cenami. Tak powinno traktować się klienta! Kapcie spadają. A nie łatwo mnie zadowolić - jestem czepliwym klientem. Powiem jedno - warto pisać do firm, warto opisywać wszystkie przypadki na necie, te negatywne i pozytywne. Jak konsument w Polsce będzie świadomy to firmy nie będą leciały z nami w ch...
-
Gość: magab, west-217-98-39-252.gre.pl
2011/03/01 18:12:21
nie mozna rozwiazac umowy w takim przypadku? Towar nie zgodny z umowa.
-
Gość: , anc90.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/03/01 18:13:46
@waldek-n nie przysyła faktury papierowej-nie ściemniaj.Mam n 4 lata raz padł dekoder -wymiana w sklepie gdzie n kupiłem od ręki.
-
Gość: , ip-62-69-209-144.globalconnect.pl
2011/03/01 18:22:04
... a ja zamówiłem przez internet e"n"kę 31 grudnia i czekam do dzisiaj na załatwienie sprawy - podejrzewam, że oni w ogóle nie istnieją !
-
Gość: Jakolpi, nazgulnew.kosson.com
2011/03/01 18:28:40
Chciałem kupić dekoder telewizji N. W sklepie sprzedawca opowiedział mi historię podobną do tej. Canal+ ma gdzieś swoich klientów - jeszcze cyfrowy polsat ale nie jest na kartę.
-
Gość: gość, 77.252.222.14*
2011/03/01 18:54:59
BOK tej niedowizji to kompletna porażka. Powinno się nagrywać rozmowy i używać do szkoleń, jak NIE NALEŻY obsługiwać klienta. Niekompetencja, klepanie formułek z kartki, po prostu czarna dupa. Czekać, czekać i jeszcze raz czekać, może sygnał się pojawi.

Niektóre kanały nie odbierają, (AXN, 47 - 48), mimo jakości sygnału na mierniku 100. Nie da się z tym nic zrobić, prawdopodobnie moc sygnału w tych kanałach jest po prostu za mała. Ale mają to w dupie.
-
Gość: , 178-37-215-95.adsl.inetia.pl
2011/03/01 18:56:37
Ja byłem abonentem w2007 r. 8 razy od września do grudnia wymieniałem dekoder.Wypowiedziałem umowę a po 3 -ch latach operator tv 'N' zażyczł sobie 1100zł. za
"bezzasadne" rozwiązanie umowy i zobowiązał mnie do podpisania nowej to odpuści mi karę.
Fajne co! Tylko się weselić ,tak przebiegły jest dostawc tv. Zdzich!
-
Gość: lary, host-0-3.internetunion.pl
2011/03/01 19:07:43
Najgorsze jest BOK w N-ce. Nie dosc, ze trzeba czekac w nieskonczonosc na polaczenie, to jeszcze kompetencja "konsultantow" jest na zerowym poziomie. Zadzwonilem pewnego dnia by wykupic dodatkowy pakiet HBO. Pan uprzejmie mnie poinformowal, ze usluga zostanie wlaczona w ciagu 24 godzin. Gdy uplynal juz ten czas i HBO nie bylo postanowilem zadzwonic raz jeszcze. 20 min oczekiwania - no i sie udalo! Znow mily pan zapewnil mnie, ze byly "jakies" klopoty i teraz juz na pewno bede mial HBO w ciagu - 24 godzin! Sytuacja taka powtarzala sie przez 5 dni! Na szosty nie wytrzymalem i poprosilem o rozmowe z kierownikiem, menadzerem itp. Mily pan poinformowal, ze nie moge tego uczynic. Dlaczego? Bo nie! W takim razie czy dostane jakas rekompensate za robienie mnie w wala i stracone pieniadze na polaczenia? Nie moge bo nie mam takich kompetencji.... A kto ma? - zapytalem. Nie wiem... Kurwa! Po co oni podnosza w ogole sluchawke?! Skoro nic nie mozecie zalatwic to dajcie sobie spokoj! Na koniec konsultant (w tym przypadku brzmi smiesznie) poradzil mi zlozyc reklamacje przez maila. Jasne! Od 2 tygodni zero odzewu!!!! Jakos dociagne te pol roku i N-ce podziekuje. Bo to co robi sie z klientami tej platformy, to zakrawa na kpine. Jak trzeba cos sprzedac to dzwonia kilka razy dziennie. Jak rozwiazac problem - woda w usta. W razie czego moj mail: jawlo@wp.pl Moze jakis menago N-ki to czyta i ruszy go sumienie?:)
-
Gość: miki, iwv156.internetdsl.tpnet.pl
2011/03/01 19:29:52
Telewizja N to czysto Żydowska telewizja nastawiona na zysk i gdzieś mają następnego frajera który wykupi ich abonament. nikomu już tej platformy nie polecam bo tylko straci nie tylko pieniądze ali i zdrowie ,nie rozpatrują żadnej reklamacji mało tego jak ktoś zrezygnuje z kilku pakietów to i tak będzie za nie płacił ,bo według nich możesz wypowiedzieć ttylko jeden pakiet miesięcznie,ale przedstawiciel który sprzedaje wam nic na ten mówi a wręcz przeciwnie że jeden telefon wystarczy do rezygnacji z kilku pakietów ŻYCZLIWY
-
Gość: GAD, 77-254-164-149.adsl.inetia.pl
2011/03/01 19:56:01
Potwierdzam w całej rozciągłości wszystkie opisane problemy z bieda platformą N.

Mało tego, dodam, że obecnie od grudnia w tej pseudo platformie jest awaria dekoderów spowodowana wadliwym oprogramowaniem, która powoduje notoryczne problemy z czerwonym ekranem BRAK AUDIO/VIDEO a operator udaje, że nic się nie stało i trzeba go resetować co parę godzin albo w kółko kręcić konwerterem:

www.youtube.com/watch?v=cmkoyWJi-xk

Dzisiaj na dodatek okazało się, że oszukali abonentów z nowymi kanałami HD: HBO i Cinemax.

Jedyny sposób aby uwolnić się od tego wrzodu jakim jest N jest zrezygnowanie w związku z kolejną podwyżką opłat:

pokazywarka.pl/rezygnacja-telewizja-n/
-
Gość: antek, 213-199-239-70.tktelekom.pl
2011/03/01 20:26:19
Tv n w temacie obsługi klienta to kompletne DNOOOOOOOOOOOO.Próba kontaktu telefonicznego to 20 min oczekiwania i bezradny tzw konsultant,email miesiąc oczekiwania i odpowiedź w stylu przeprowadź reset dekodera.Dekodery nbox z wadliwym fabrycznie oprogramowaniem/brak regulacji siły dźwięku na HDMI/NIGDY WIĘCEJ TV n.
-
2011/03/01 20:39:48
ja mam inną przeprawę z n tv. Ewidentnie po ich stronie była usterka i to mi uznali. tylko, żeby ją usunęli musiałam do nich dzwonić kilka razy. Prawdopodobnie, gdybym tego nie robiła, mój rachunek byłby obciążony kosztem odkodowania prze wiele dni filmu. Potem dostałam rachunek tel. - za kilkadziesiąt w sumie minut polączenia ( muzyczka, czekanie na operatora, jego konsultacje itd) , muszę zapłacić kilkadziesiąt złotych . Oczekiwałam jakiegoś rozwiązania ze strony n tv tej kwestii. Ja przecież jedynie oczekiwałam z ich strony wywiązania się z umowy, która z ich strony była " zawalona" i ja mam ponosić koszt tych rozmów ? Niejaki p. Mateusz z ntv, na mój mail w tej sprawie, odpisał mi, że wszystko jest ok, bo n tv ma jawne dla klienta stawki za połaczenia, a poza tym czekanie za połaczenie się operatorem wynika z zainteresowania nowych klientów itd. W związku z tym odpisałam, że będe o tym ich " w porządku" informować tych, którzy sa w ntv i tych, którzy się przymierzają do zostania ich klientem. Co niniejszym czynię .
-
Gość: dd, 89-77-108-6.dynamic.chello.pl
2011/03/01 20:48:45
Panowie,
wyrzućcie telewizory przez okno
-
Gość: , dslb-188-109-168-073.pools.arcor-ip.net
2011/03/01 20:48:46
N-tv to jedno wielkie gówno.Klientów mają w wielkim poważaniu.Jak nie ma przelewu o jeden dzień to odrazu odłączają , ale jak sami coś zrypią to nie doczekasz się sygnału do emerytury.
-
2011/03/01 21:16:30
Ja o serwisie n we Wrocławiu mogę powiedzieć tylko same dobre rzeczy. Dekoder popsuł mi się dwa razy i za każdym razem wymiana na nowy trwała pół minuty. Bez problemu żadnego.
-
Gość: karol, 77-255-39-95.adsl.inetia.pl
2011/03/01 21:16:35
Widze, ze sie klakierzy konkurencji odzywaja...

Prawda jest taka, ze po awarii dekodera mozna go wymienic w dowolnym punkcie serwisowym OD REKI. Wiem, bo musialem wymienic i zalatwilem to od reki bez zbednych pytan. Jedyne czego bylo szkoda, to nieobejrzanych programow nagranych na dysku zepsutego dekodera.

Co do odlaczania przy braku przelewu, BZDURA. Sam wielokrotnie sie spoznialem z zaplaceniem przez tydzien czy dwa i NIGDY mi nic nie odlaczyli.
-
Gość: andrzej, 77-255-21-43.adsl.inetia.pl
2011/03/01 21:28:31
Jestem zadowolony z N-ki .Wszystko gra tak jak powinno .Mam porównanie-po ośmiu latach w Cyfrze + (tam to dopiero olewają klijentów )
-
2011/03/01 21:38:22
sprawy beznadziejne należy zgłaszać tu i zostają rozwiązane ekspresowo
nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=21911
-
Gość: rozczarowany, 137-to4-7.acn.waw.pl
2011/03/01 21:40:28
Jestem klientem nki od prawie jej poczatku. Placilem i place najwyzszy abonament. W grudniu weszla usluga multiroom, na ktora czekalem od ponad pol roku (miala byc kwiecien-maj 2010). Zadzwonilem do BOKu w celu jej zakupienia, mila pani wyjasnila mi, ze mam umowe do konca 2011 roku i ww usluge moge zamowic z nowa umowa od 2012! Uwazam, ze jest to skandal i i totalne nieliczenie sie ze stalymi klientami. Dla TVN licza sie tylko liczby i nowi klienci, Ci zlapani na promocje odchodza w niepamiec, byle by baza rosla... Sam osobiscie nie hakuje sygnalu nki, ale rozumiem ludzi ktorzy to robia - nie maja wyjscia!
-
Gość: ewa, public74304.cdma.centertel.pl
2011/03/01 21:43:00
Nuda, ja czekam na wymianę routera w sieci Orange już 9 miesięcy.
-
Gość: Z_Pomorskiego, 89-77-243-28.dynamic.chello.pl
2011/03/01 22:37:10
GORĄCO POLECAM oczywiście ZERWANIE UMOWY
-
Gość: andrzej, 095160035078.warszawa.vectranet.pl
2011/03/01 23:11:37
To chyba choroba z dekoderami. Jestem aktualnie w VECTRA i już kilka razy wymieniali dekoder. Totalnie bezmyślnie. Każdy ma ten sam feler.
-
2011/03/01 23:13:21
;)
... nie chce mi się, ale : klientem Polsatu jestem od .... 2002 roku bez Umowy kupiłem dekoder na wolnym rynku. w ubiegłym roku (lipiec, czy sierpień) kupiłem dekoder HD. do dzis oglądam Państwową TV ostatnio cyfrową i zaczynam kojarzyć, że to wcale niepotrzebne [cufrowy pulsot.pl , czy tv na karte, czy tez n-ka którą ma teściu i co miesiąc (może dwa) abonament wzrasta o 10% ] ... ponoć mamy kryzys , a wolę poczytać to forum niż placic i oglądać badziew, który mogę mieć (prawie) za free ... - kiedy polscy operatorzy zrozumieją, że klient nie jest złodziejem, klient chce tylko odebrać to za co zapłacił.
-
Gość: Moskalowa, 94.42.115.13*
2011/03/01 23:32:16
No ja po 2 latach zmieniłam umowę na promocyjną, tańszą, tyle,że od miesiąca nie udaje się włączyć tych niby promocyjnych pakietów.
Pani przez telefon, w kolejnej rozmowie, poinformowała mnie, że nie jest włączone i nie ma pojęcia kiedy i czy w ogóle będzie.
Musze chyba złożyć wymówienie, bo jak firma zbyt obrośnie w piórka to nie nadaje się do korzystania z jej usług.
-
Gość: Gasiu, dynamic-78-8-230-158.ssp.dialog.net.pl
2011/03/01 23:59:05
uwaga, pojawiły się wpisy z tego samej puli adresów IP zarzucające, ze negatywne opinie o N to kłamstwa! czyżby N uaktywniła swoich pracowników?!!! ŻENADA!!!
-
Gość: mazur1958, 62.152.134.9*
2011/03/02 00:55:55
Ludzie, patrzcie uważnie co wam ktoś (punkt serwisowy) wciska.
Gość czyli klient ma wynieść niezależnie, czy to nowy zakup, czy wymiana:
1) pudło zamknięte, oryginalne, zawartość sprawdzona na oczach klienta
2) jeżeli jest otwarte, to:
a) dekoder jest w folii, sprawdźcie wejścia do kart. Zakurzone - wypizdówek. Niech się frajer buja. Fakt, że jest autoryzowany, nie oznacza, że jest rzetelny.
b) pilot - UWAGA. Zdając jakikolwiek dekoder i odbierając nowy dbajcie o to, żeby zdać też pilota. Niech wam nikt nie wmawia, że ten stary pasuje też do nowego. Pilot z nowego pudła ma być zafoliowany na SZTYWNO! Uchronicie innych przed przekręciarzami (zdał jeden, odebrał drugi).
Pozdrawiam
-
Gość: Janusz, dui53.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/03/02 05:49:21
Potwierdzam wszystkie negatywne opinie o n-ce, mój problem z przypisaniem karty do dekodera po jego wymianie trwa od 10 stycznia br.




-
Gość: , acge31.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/03/02 06:17:40
Jestem uzytkownikiem n-ki od stosunkowo krotkiego okresy, ok poltora roku, raz padl mi dekoder wymienili bez problemow, nawet przeprosili choc to nie ich wina . Jestem b. zadowolony - najlepsza telewizja na rynku polskim,
-
Gość: N, oty186.internetdsl.tpnet.pl
2011/03/02 07:25:38
Do tego nie wysyłaja faktur a te na Tv co oni nazywają dokumentem sprzedaży się spóźniają!!! Potem nie dziwne że klienci płaca nie na czas jak ich wina! W XXI wieku elektroniczny dokument sprzedaży tłumaczyli że będzie na czas jak wprowadzali a jest jak zwykle KUPA!
-
Gość: yesyesyes, 89-78-180-26.dynamic.chello.pl
2011/03/02 19:40:58
Jednym słowem: Sensacja!
-
Gość: abonent, 80.51.58.22*
2011/04/26 19:50:05
czytając to zastanawiam się czy Wy macie takiego w życiu pecha czy poprostu nie umiecie się dogadać. w lejosa dekoder odmówił mi posłuszeństwa, zadzwoniłem na bok gość odebrał po dwóch sygnałach (na to żeby żona odebrała dłużej musze czekać) wyjaśniłem o co chodzi coś tam próbował pomóc ale staneło żebym udał sie do serwisu, podał adres podziękował rozłączył się, na drugi dzień czyli dziś byłem w serwisie, pan próbował odpalić dekoder po czym utwierdził się że nie ściemniam, wypisał stosowne papiery wdał nowy sprzęt podziękował i życzył powodzenia, wróciłem do domu, odpaliłem oglądam dalej. ZERO PROBLEMÓW i przygód które was spotkały, pozdrawiam
-
Gość: Lary, public-gprs125526.centertel.pl
2011/07/21 16:29:50
Cz. 2 z 2
Na przełomie miesiąca kwietnia maja br. roku zadzwonił do mnie Konsultant z propozycją przedłużenia umowy. Podczas rozmowy ponownie przekazałem swoje opinie na temat realizacji umowy i dodałem, że skontaktuje się ponownie z Punktem serwisowym w celu sprawdzenia, czy ITI Neovision wycofał z rynku uszkodzone dekodery. W punkcie serwisowym spędziłem ok. 1 godziny, ponieważ kilku Klientów reklamowało dekodery, a Klient stojący przede mną czterokrotnie odwiedził serwis z ww powodu! Niestety, odniosłem wrażenie, że wadliwe urządzenia nadal krążą po Klientach.
Faktury opłacałem na bieżąco - dodam że dekoder posiada stare oprogramowanie, które nie daje możliwości wyświetlania informacji o rozliczeniach. Do końca okresu rozliczeniowego przypadającego na miesiąc maj br. przesyłali papierowe faktury przed datą płatności i na dwa kolejne okresy rozliczeniowe. Kolejnych faktur nie otrzymałem do dnia dzisiejszego tj. 21 lipca 2011 roku, jednak po rozmowie z Konsultantką Centrum Abonenta w dniu 19 lipca 2011 roku wiem, że naliczyli mi abonament w cenie 92 zł za miesiąc zamiast 48zł, począwszy od dnia 01 czerwca br. nie przekazując mi takiej informacji na bieżąco i nie załączając do umowy cennika, z którego mógłbym dowiedzieć się, że po okresie promocji ulegnie zmianie wysokość abonamentu. Powyższe działania uważam za nieetyczne z punktu biznesowego oraz przejawem braku szacunku do Klientów.
Szczerze odradzam podpisywanie umowy z telewizją n, to jest po prostu koszmar, który trwał prawie 15 miesięcy i nie wiem czy nie skończy się w sądzie.
-
Gość: Lary, public-gprs125526.centertel.pl
2011/07/21 16:35:18
Cz. 1 z 2
W roku 2010 zdecydowałem się na zamianę telewizji kablowej na telewizję satelitarną. Wyszukałem ofertę i korzystając z portalu www.n.pl wypełniłem i przesłałem formularz zgłoszeniowy. Od tego momentu rozpoczęły się problemy, dekoder i umowa zostały mi dostarczone dopiero po dwukrotnym telefonicznym monicie w Centrum Abonenta.
Zawartość przesyłki stanowił dekoder i następujące dokumenty: umowa o świadczenie usług, warunki promocji Wielka Rewolucja kurier, pismo Jak opłacać abonament za telewizje n?. W treści umowy jest również zapisane, że wraz z umową otrzymam załącznik cennik usług świadczonych przez ITI Neovision, niestety nie załączyli tego dokumentu. Moim zdaniem, już na samym początku mataczyli i chcieli ukryć fakt znacznego wzrostu kosztu abonamentu, po okresie promocji o czym piszę
w dalszej części.
Po początkowych trudnościach, miałem nadzieję, że wreszcie będę mógł korzystać ze świadczonych usług zgodnie z umową. Rzeczywistość okazała się bardziej brutalna. Od samego początku występowały problemy z dekoderem, co było wielokrotnie zgłaszane do Centrum Abonenta niestety na mój koszt (dzwoniąc na infolinię najpierw trzeba wysłuchać reklam, później zalogować się używając numeru umowy i kodu abonenckiego, który po połączeniu z Konsultantem i tak trzeba powtórzyć a koszty połączenia rosną). Rozmowy na tematy techniczne trwały niejednokrotnie ponad 30 minut, a proponowane rozwiązania okazywały się nieskuteczne. Podczas jednej z rozmów
kilka miesięcy od podpisania umowy - Konsultant doradził wymianę uszkodzonego dekodera.
W tym momencie wydawało mi się, że skończą się problemy z:
- zawieszaniem się dekodera,
- brakiem możliwości uaktualnienia oprogramowania,
- częstym występowaniem komunikatu brak sygnału z satelity,
- brakiem możliwości zmiany kanału,
- ograniczeniem dostępu do wielu kanałów z powodu nieprawidłowego działania urządzenia,
- nagminnymi wyłączeniami fonii podczas oglądania programu,
- zamrożeniem obrazu
- oraz innymi problemami, których rozwiązanie zawsze wymagało wielokrotnego restartu dekodera, wraz z odłączaniem go od zasilania i wyjmowaniem karty powyższe postępowanie było zalecane przez Konsultantów technicznych.
W tym czasie trzykrotnie wzywałem Serwisantów z profesjonalnych firm zajmujących się instalacją anten, w celu sprawdzenia czy faktycznie sygnał nie jest dostarczany do dekodera i trzykrotnie Serwisanci wykluczali powyższą usterkę, twierdząc że przyczyna leży po stronie dekodera lub karty. Niestety powyższe diagnozy kosztowały mnie 470zł!
Po wymianie dekodera i karty na inny wszystkie wyżej opisane problemy pojawiły się ponownie, ponieważ dekoder nie mógł zaktualizować oprogramowania, a Konsultanci z Centrum Abonenta zalecali aktualizację oprogramowania jako antidotum na problemy.
W międzyczasie pożyczyłem na okres dwóch tygodni dekoder innego Operatora TV z kartą, który działał prawidłowo, nie występowały żadne z wymienionych usterek. W związku z powyższym, ponownie udałem się do Punktu Serwisowego z zamiarem wymiany dekodera na wolny od wad i żądaniem aktualizacji oprogramowania w ww Punkcie. Niestety, pracownik podłączył kolejny dekoder do anteny zainstalowanej w serwisie i stwierdził, że w danym dekoderze oprogramowanie też się nie da zaktualizować. Wróciłem do domu pozostając z uszkodzonym sprzętem i informacją o bezradności serwisu ITI Neovision. Jedyne co mogłem zrobić to czekać do końca umowy.
W związku z ograniczeniem ponoszonych kosztów rozmów z Konsultantami Centrum Abonenckiego, próbowałem w okresie styczeń marzec 2011 r. zgłaszać problemy na podany na stronie www.n.pl adres skrzynki poczty elektronicznej, niestety do dnia dzisiejszego (21.07.2011 r.) nie otrzymałem odpowiedzi, nikt się ze mną nie skontaktował!
-
Gość: joke, public-gprs196982.centertel.pl
2011/09/07 12:20:46
PROPONUJE ZEBY TYMI PRZYPADKAMI ZAJELA SIĘ UWAGA TVN....

HAHA CHOC WIEM ZE BRZMI TO TROCHE IRONICZNIE ALE MOZE SIE UDA

IDE PISAC MEJLA DO UWAGI W SPRAWIE BOK TELEWIZJI N
-
Gość: cross, rqc.ists.pl
2011/11/30 16:28:02
W nocy z niedzieli 27 listopad 2011 na poniedziałek dekoder zaczął się testować po czym zawiesił się. Po wykonaniu resetu, który nic nie dał, oraz dwóch telefonów, które też nic nie dały, udałam się do najbliższego punktu serwisowego. Tam sprawdzono dekoder i zadecydowano o jego wymianie na nowy po czym po zeskanowaniu kodu stwierdzono że nie ma na stanie tych dekoderów i będą dopiero po 5 grudnia. Obdzwoniłam wszystkie pozostałe punkty serwisowe na teranie Krakowa a jest ich tylko 5, nigdzie nie ma nbox recorderów. Wszędzie mają być po 5 grudnia czyli jak będą 6 to będzie sukces... brak słów. Od 15 lutego 2010 do 27 listopada 2011 byłam bardzo zadowolona z telewizji N. Wręcz uważałam n za najlepszą ofertę na polskim rynku. Niestety w tym kraju nic nie może być po prostu porządne. Wszędzie zdzierstwo i olewka. Zero praw dla konsumenta.
-
Gość: , 2-144.beskidmedia.pl
2011/12/10 10:20:05
korzystam z uslugi tvn od 3 lat ostatnio mialem pakiet "hollywood"wazny do 30. 11. 11r. za68zl,bez zadnej mojej zgody 5 .12.otrzymalem rachunek na 89zl za ten sam pakiet niby tez w promocji z odliczonym upustem az 48zl!!,czyli moj abonament bedzie wyzszy o ponad30%.oburza mnie sposob narzucenia tej kwoty bez zadnego porozuminia ze mna .Nie wiem jak to nazwac ,ale z mojego punktu widzenia jest to delikatnie mowiac BEZCZELNOSC
-
Gość: andrzej, 80.48.248.5*
2011/12/17 21:24:37
Po ostatniej zmianie softu (bodajże pod koniec listopada 2011) jakość obrazu w HD znacznie się pogorszyła. Mam dekoder z nagrywarką i mam ustawioną w nim rozdzielczość 1080i ,ale niema żadnej różnicy w stosunku do rozdzielczości 720p, a przed zmianą softu
różnica była wyraźna. Ciekawe czy ktoś ma tak samo?
-
Gość: Gaspar, abjz233.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/20 23:33:45
Niestety w naszym kraju wszyscy mają wszystko... gdzieś! obsługa jest na dramatycznym niskim poziomie (i to chyba w każdej branży) - zdarzają się oczywiście wyjątki. Brak odpowiedzialności za czyny i słowa.
Ostatnio miałem do czynienie z TPSA zamawiałem Fun Packa - cały proces zajął miesiąc zanim usługa została uruchomiona (dużo by tu pisać ile kosztowało to wysiłku, może tylko tyle że 9 godz. spędziłem na infolini). Na koniec okazało się że dekoder satelitarny ma wadliwe oprogramowanie... i tu miłe zaskoczenie. Zadzwoniłem na infolinię i za piętnaście minut byłem w punkcie po nowy sprzęt. Z infolinią jest problem taki, iż rozmawia się za każdym razem z innym miejscem w kraju i trafienie na tego samego konsultanta jest prawie nie możliwe. Brak kogoś kto poprowadziłby cały proces od początku do końca! Miałem szczęście jednak! zadzwonił do mnie automat badający satysfakcję klienta - posypały się jedynki na każde pytanie z ankiety! i tu ku mojemu zaskoczeniu dnia następnego zadzwonił ktoś z pytaniem: skąd taka krytyka? A jednak jest jakiś system kontroli ;) Tak czy inaczej sprawa dobiegła do końca.
Aaaa... wracając do nki; u nich to jest faktycznie dno z obsługą! no i infolinia! z komórki połączenie jak w roamingu?! - co to jest? wieczorem z pół godziny słucha się muzyki zanim ktoś raczy odebrać (10 zł. za słuchanie czegoś nieatrakcyjnego to drogo!!!) Konsultanci niekompetentni! sprzęt nawala! procedura uruchomienia, zwrotu, reklamacji - to jakiś absurd!! Niestety teraz można tylko usłyszeć: nie musi Pan korzystać z naszych usług jak się nie podoba! Poprzewracało się w głowach naszym rodakom.
Pozdrawiam
-
Gość: Norbi, dynamic-87-105-135-218.ssp.dialog.net.pl
2012/01/11 22:10:39
Nie polecam najgorszemu wrogowi nie wiem za co place tyle co miesiąc skoro co chwile wyłączają mi telewizje na 2 dni a wszystkie rachunki płace przed czasem. Nawet nie raczą pieniędzy oddać za ten czas kiedy nie mogłem korzystać z telewizji. NIE NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE !!! A jesli chodzi o infolinie to rownie dobrze mozna dzwonic jajami na kanapie bo zadzwonienie na infolinie nie przynosi ŻADNYCH ALE TO ŻADNYCH EFEKTÓW po zadzwonieniu trzeci raz w ciagu 6 godzin za każdym razem usłyszałem, że usterka nie była jeszcze zgłaszana !!! ŻENADA !!! W skali 1-10 oceniam ich na 0 !!! Totalne dno !!! Mam nadzieje ze padną i to jak najszybciej !!!
-
Gość: , dynamic-78-8-93-237.ssp.dialog.net.pl
2012/01/22 21:07:03
telewizja n to złodzieje i oszuści ,a w bok pracują ułomni konsultanci
-
Gość: gość, 31.187.12.1*
2012/02/23 00:12:47
Ja miałem problem z odbiorem na jednym wejściu antenowym ale tylko przy Polsat HD, poszedłem do bok'u i z miejsca wymienili mi dekoder bez zbędnych pytań. Dodam że problem z sygnałem leżał akurat po mojej stronie gdyż musiałem tylko lekko poprawić antenę...
-
Gość: KRZYŚ, public7149.xdsl.centertel.pl
2012/03/01 19:48:56
TO JEST WSZYSTKO PRAWDA O TELEWIZJI [ N'' NOWEJ DEGENERACJI ]
-
Gość: Olej, ett197.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/03/13 20:30:56
Problemy problemy jeszcze raz problemy , dekoder turbo padł brak w punktach serwisowych od 01-03-12 do dzisiaj nikt nie wie kiedy bedą zero info na infolini może tydzień może 2miesiace tragedia , nie polecam tej telewizji N-aciagacze
-
Gość: heros, 46.205.66.3.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2012/07/29 19:02:13
Jestem kilentem enki od 2 lat i zupełnie nie mam takich problemów. W maju zmieniałem umowę, dostałem bardzo fajny sprzet w ofercie filmowej, wybór kanałow jest spory w sensownej cenie. Rok temu była konieczność wykiany dekodera, nie było jakichkolwiek kłopotów. Fakrt, że ten co teraz jest, z turbodekoder dużym dyskiem jest o niebo lepszy.
-
Gość: ja, 188.147.75.37.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2013/01/03 22:55:12
jak wyłączyć multiroom w dekoderze n bo po dzwonieniu na infolinie już zapłaciłem 80zł i nic mi nie poradzili na ten problem
-
Gość: Tomek, user-46-112-177-133.play-internet.pl
2013/01/06 23:52:37
Czytam te wasze komentarze i się dziwie mam N-ke od 2 lat od samego początku płace 61 złotych, (wszystkie pakiety tematyczne + 2 zł za HD History), a teraz ciekawostka dla naiwnych przed podpisaniem umowy czyta się regulamin, nie ważne czy ma 30 czy 3 strony. Regulamin jest po to by go czytać matoły a nie narzekać. Każda zmiana wiąże się ze zmiana regulaminu, a jak wam nie odpowiada to się rozwiązuje umowę, a w szczególność jeśli chodzi o zmianę ceny usługi. I po to właśnie są regulaminy matoły jedne zacznijcie czytać a nie pisać głupot.
-
Gość: Kazik, 87-204-24-100.ip.netia.com.pl
2014/06/21 09:48:20
Sam jesteś matoł kosultancie z telewizji n 9 małymi literami)