Piotr Miączyński
Od ponad dekady dziennikarz gospodarczy GW. Autor książki: „Jak bezpiecznie kupić dom lub mieszkanie”, współautor „Łowców Milionów” oraz „XX lat minęło”. Wielokrotnie nominowany do różnych nagród dziennikarskich: UOKiK (nagroda w 2011) oraz Grand Press. Wyróżniony w konkursie SDP.
RSS


Blog > Komentarze do wpisu

T-Mobile: a może by tak pani ograniczyła korzystanie z Internetu?

Smartfon + internet= wysokie rachunki za telefon. Chyba, że - jak radzą sieci komórkowe wykupisz drogi kliencie odpowiedni abonament. Wtedy będzie raj, palmy i Facebook na każde żądanie.

Piękne? Jak to zwykle z obietnicami bywa - wierz sobie naiwniaku a my to zrobimy. Albo i nie.

„Około miesiąca temu moja narzeczona przedłużyła sobie umowę w T-Mobile. Jako, że chciała smartfona wybraliśmy taryfę multimedialną, czyli taką gdzie jest dostęp do Internetu w limicie 250 megabajtów miesięcznie, a po jego przekroczeniu prędkość zwalnia, ale nie są naliczane żadne kwoty za jego przekroczenie.”

To pan Michał ze Szczecina.

A co się wydarzyło dalej? A to już Państwo pewnie podejrzewacie:  rachunki zaczęły bardzo szybko rosnąć.

- Telefon do Biura Obsługi, zgłoszona reklamacja. Otrzymaliśmy informację, że system T-Mobile źle nalicza te opłaty i problem zostanie usunięty. Niestety tak się nie stało - opowiada

Dalej już był klasyczny maraton iron mana na infolinii.

„Kolejny telefon do Biura Obsługi, kolejna reklamacja, i znów informacja że problem zostanie usunięty. Niestety tak się nie stało. Mail do Biura Obsługi, odpowiedź jak zwykle, reklamacja przyjęta, sprawą się zajmą.”

WTEM! Pojawia się faktura. 560 zł brutto, z czego większość to opłaty za Internet (około złotówka za megabajt).

”Zadzwoniliśmy do działu finansowego, gdzie powiedziano że tym się nie zajmują, ale przekierują do odpowiedniej osoby. Niestety okazało się, że ta osoba również się tym nie zajmuje i powinniśmy się skontaktować z działem technicznym. Dzisiaj rozmowa z działem technicznym odbyła się standardowo, problem zostanie rozwiązany (a mija już prawie miesiąc). Na koniec pracownik T-Mobile rzuca sugestię "a może by tak pani ograniczyła korzystanie z Internetu"? Po prostu kpina! Może ktoś powinien zacząć z tego zbierać materiały na trzeciego Misia?”

Odkurzyłem klawiaturę, wysunąłem zęby jadowe i zapytałem w poniedziałek biuro prasowe T-Mobile o co chodzi.

Dziś przyszła odpowiedź:

„Uzyskaliśmy od Działu Reklamacji informacje, że pracownicy Biura Obsługi skontaktowali się z klientem w sprawie faktury korygującej oraz zaproponowali dodatkową bonifikatę za wszystkie ewentualne niedogodności.”

„Dodatkowo uprzejmie informujemy, że odpowiednie działania związane ze zgłoszonymi przez klienta wątpliwościami, zostały podjęte już po jego pierwszym kontakcie z Biurem Obsługi Abonenta.”

Skomentowałbym to ostatnie zdanie tak: piękną jesień mamy tego roku. Bardzo słoneczną...

(nawiasem mówiąc oto reklama T-Mobile, która w tej sytuacji brzmi jak ponury żart)

To miłe, że kiedy media się zajmują sprawą doznaje ona nagłego przyspieszenia.

Ale ja bym zwyczajnie wolał, żeby w takim przypadku klient dzwonił do sieci RAZ. I miał pewność, że nie musi robić tego po raz drugi. Nie musi się denerwować, wisieć na infolinii ii słuchać sugestii w stylu: „a może by tak pani ograniczyła korzystanie z Internetu?”.

Bo to sprawa klienta jak długo będzie korzystać z sieci. Jeśli chce może i całą dobę bo za to zwyczajnie płaci.

A może wymagam za dużo?

środa, 07 grudnia 2011, miaczynski
Tagi: T-Mobile

Komentarze
Gość: cotti, 195.160.178.14*
2011/12/07 11:51:38
Podobnie rzecz ma się w Plusie... mam dodatkowy pakiet na internet... i odkąd go mam (a sporadycznie używam internetu - w domu jestem w zasięgu sieci domowej), Plus mi nalicza połączenia w godzinach, w których ewidentnie jestem w domu i nie korzystam z gprs...
a po przekroczeniu limitu prędkość połączenia spadnie...
Reklamacje napisane, czekam na odpowiedź.
-
2011/12/07 11:58:21
A ja zadzwoniłam owszem kilka razy. Reklamując rachunek na 8 543 PLN brutto. Bo też mi źle naliczyli. I usłyszałam to samo, co bohaterka tekstu. Tylko że ja nie poleciałam z twarzą do gazety, bo zrozumiałam - do rozwiązania problemu dobrze by było nie korzystać. Znani mi ludzie z podobnym problemem też tak to zrozumieli.
Co więcej - w życiu nie byłabym w stanie T Mobile udowodnić w sądzie, że moja faktura na 8 543 PLN to ich błąd. A jednak anulowali, przeprosili i zaproponowali zadośćuczynienie za nerwy. Może po prostu czasem warto słuchać co o nas mówią, zamiast toczyć z pyska taką pianę, że uszy nam zamula.
-
2011/12/07 12:09:56
Panie Piotrze dziękuję za interwencję w sprawie. Chyba dzięki Panu dopiero się sprawa ruszyła, bo wczoraj 6 grudnia dopiero ktokolwiek w tej sprawie odezwał się do bohaterki tekstu.

Zadzwonili przeprosili i zaproponowali 50% obniżenie abonamentu w przyszłym miesiącu.

Co ciekawe faktura jak była tak jest w złej kwocie, a jej termin płatności upływa za 2 dni. Nie wiem jak to rozwiążą, oby nie wpadli na pomysł wyłączenia telefonu za brak płatności.

I jeszcze wątek humorystyczny - na górze wykazu faktur taka reklama "Za duże rachunki za Internet?" i oferta uruchomienia pakietu internetowego. Eh :)
-
Gość: Zevran, 87-205-148-195.adsl.inetia.pl
2011/12/07 12:26:06
Najważniejsze, że sprawa zostanie wyjaśniona pozytywnie w stosunku do klienta i, że będzie z tego tytułu odpowiednia bonifikata, blad zawsze moze zdarzyc sie nawet u najlepszych- sam korzystam z internetu w heyah i po przekroczeniu pakietu po prostu zwalnia (żadne dodatkowe opłaty nie są juz pobierane).
-
Gość: jen, cop.vx.pl
2011/12/07 13:45:58
wiewiorka: moze nie dalabys rady udowodnic bo sama natrzaskalas na jakis bzdetnych rozmowach tyle i w duzej mierze jest to Twoja wina, bo niby czemu mialabys nie udowodnic jezeli wina lezy po stronie operatora? "nie tocz piany z pyska"
-
Gość: Karol, public4350.xdsl.centertel.pl
2011/12/07 14:21:48
Witam, ja nie mam problemu z tą siecią wszystko zgodnie z umową, opłata też, do progu 250 MB za internet nie zbliżyłem się, to jest dość dużo dla mnie. Nie widzę możliwości aby korzystając z internetu w telefonie do przeglądania stron, facebooka, poczty zużyć 250 MB. To jest zdecydowanie dużo jak na limit internetu mobilnego.
-
Gość: lj, 78.133.255.5*
2011/12/07 15:21:21
Miałem zbliżony problem z Plus GSM. Skończyło się na szczęście (?) na rachunku za nieco ponad 700 zł - bo problem z internetem zauważyłem drugiego dnia i zacząłem interwencję. Mimo półrocznej przepychanki listowej nie udało mi się z Plusem dogadać. Skończyło się na tym, że wynoszę garść telefonów swojej firmy z Plusa. Do czego również skutecznie namówiłem już paru znajomych.
-
Gość: werty, aic97.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/07 17:57:17
A wystarczy zainstalować odpowiednią oprogramowanie z marketu monitorujące przepływ danych. Do tego pozamykać wszelkie aktualizacje przychodzące z GPRS i ładować tylko przez WI- FI. Smartfony to tylko kolejna żyła złota dla naszych krajowych naciągaczy.
-
Gość: desty, 77-253-110-145.adsl.inetia.pl
2011/12/07 19:04:34
Najważniejsze, że wszystko jest już w porządku i problem został rozwiązany takimi czy innymi kanałami.
-
Gość: Iss, 105.v53.interkam.pl
2011/12/07 20:54:35
No dokładnie... problem został wyjasniony a tutaj powstaje cała historia ze strony klienta jakze to zostal poszkodowany. Prosze mi uwierzyc, ze nie tylko Wy pierwsi i nie tylko w tej sieci dzieja sie takie rzeczy. Pisze to, bo jako byly pracownik punktu juz sie z tym spotkalam. Skoro internet jest nielimitowany to po jakims czasie (gdy sprawa trafi do rak profesjonalistow) sie wyjasnia, wiec nie ma co do tego obaw... Niestety na infolinii czesto pracuja ludzie ktorzy pracuja w zyciu w ogole pierwszy raz (bo niestety praca nie jest za fajna wiec tylko w takich ludziach moga wybierac :)) Dodatkowo za ta sprawe otrzymaliscie dodatkowe benefity w ramach przeprosin a to bynajmniej duzy krok ze strony firmy. Pozostale sieci po prostu wrzucaja to do worka z innymi sprawami, a Wami przynajmniej sie zainteresowali. Nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo...
-
Gość: ChrisVW, net.security.pl
2011/12/08 00:54:48
Bo z Internetu korzysta się w... Orange. :P
-
2011/12/08 10:53:00
Dla porządku odpowiadam w kwestii bzdetnych rozmów - prosta sprawa: nie wysłali mi wiadomości informującej o wyczerpaniu się limitu danych w paczce internetowej (roaming). Ciężko udowodnić, że się czegoś NIE dostało. Był to prosty przykład, pokazujący jedynie, jak wiele zależy od zrozumienia drugiej osoby w dyskusji. Zamiast się zapieniać można pomyśleć. Ale zawsze lepiej popyszczyć, wiem.
-
Gość: znaFca, 095160049193.garwolin.vectranet.pl
2011/12/09 10:48:47
Jakie 1zł za 1MB, skoro stawka w T-Mobile bez żadnych promocji to 0,03zł za 100kb, czyli około 30groszy za 1MB ?!
Jakaś mocno naciągana ta historyjka.
-
Gość: em, 94.197.136.231.threembb.co.uk
2011/12/09 19:37:58
To jeszcze nic. Polkomtel potrafi naliczyc nawet ponad 10 zl na 1MB danych. I pomyslec, ze np. w UK za internet w telefonie placi sie 1 funta dziennie...
-
Gość: , static-84-242-86-170.net.upcbroadband.cz
2011/12/09 19:48:59
Niestety moje przeglądy billingu potwierdzają że nawet na rozmowach robią lewe minuty. Pisałem nawet ze 2-3 razy i uznawali reklamację, ale nieduzo dzwonie i 30 zł gdzieś tylko 3 zł mi urywaja. Czas na pisanie reklamacji szkoda, ale pozew zbiorowy chętnie się przyłączę
-
2011/12/09 19:54:20
Też mi się zdaję naciągana ta historyjka.Ja mam internet w telefonie w T-mobile i jak na razie działa bez zarzutu.Po przekroczeniu, zwalnia i nie naliczają się opłaty.Widocznie bohaterce artykułu rzeczywiście system coś źle zliczył.Ale z drugiej strony ludzie są trochę nierozsądni w korzystaniu z internetu w telefonach.Myslą,że filmy będą oglądać albo imprezy przy youtube urządzać.A wiadomo,że wtedy taka paczka nie starczy.
-
Gość: minor, dpu192.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/09 20:04:27
To jeszcze nic mili Państwo, okazuje się, że T-mobile nalicza opłaty za internet w telefonie na kartę w przypadku kiedy nie ma środków na karcie i jak Twierdzi operator taka sytuacja może się zdarzyć. Przekonacie się o tym przy kolejnym doładowaniu. Bynajmniej nie chodzi tu o kwotę paru złotych. W ten sposób z telefonu mojego dziecka wyparowało 37 zł przy kolejnym doładowaniu
-
Gość: miś, dynamic-78-8-42-94.ssp.dialog.net.pl
2011/12/09 20:05:09
Reklamacje zawsze pisemnie. Inaczej kota ogonem obracają na wszystkie strony.
-
Gość: Komórkowiec T-mobilowy, 62.244.159.17*
2011/12/09 20:08:42
Ostrzegam przed pochopnym połaszczeniem się "nagrody" z tytułu każdego doładowania w TakTak-u. Najpierw zażądano wyrażenia zgody na dość swobodne dysponowanie moimi danymi, potem przyznano mi "nagrodę" - 5 plz ale tylko w T-Mobile... trochę później przyszedł mail w którym dziękują mi za - ...zgodę na informacje handlowe PTC, partnerów handlowych (?), przetwarzanie danych. To niezłe cwaniury... tanio zostałem wpuszczony w maliny - ostrzegam innych naiwnych!
-
2011/12/09 20:17:06
Jak widać Polsak to jeszce "dziki zachód" . Od kilku lat nie mieszkam w Ojczyźnie i wcale mi tego nie brakuje. Banki, firmy telekomunikacyjne, hipermarkety cały czas robią wszystko by życie nie było zbyt łatwe. Banda naciągaczy w białych kołnierzykach. Kasy zarabiają od cholery ale nie zaszkodzi jeszcze troszkę ludzi ponaciągać. Dziki kraj. Kolejna rzecz, o której w Stanach prawie zapomnieliśmy. Mam problem - dzwonię do BOK. Oczywiście przechodzę przez irytujące maszyny ale na końcu miła pani załatwia wszystko bez problemu. Często da np 10-20% zniżki na jednym rachunku za fatygę i za bycie lajalnym. Ten sam T-Mobile ale troszeczkę inne traktowanie.
-
2011/12/09 20:45:59
Zużyć na telefonie 250 MB? Ludzie, co Wy, Modę na sukces w telefonie oglądacie? Z partnerem wysyłamy przez net maile kilkanaście dziennie, sprawdzamy telefony itp., korzystamy z nawigacji i nie udało nam się nawet zbliżyć do limitu w T-mobile.
Może trzeba sobie telefon skonfigurować, żeby nie żył własnym życiem?
Pozdrawiam,
-
Gość: Paszczak, fgt.spzoz.jgora.pl
2011/12/09 20:47:22
@cotti:
A nie masz przypadkiem w swoim smartfonie włączonego jakiegoś widgetu typu 'prognoza pogody'? Wtedy będzie się on aktualizował w określonych odstępach czasu, nieważne czy używasz telefon czy leży on w kącie, i na billingu zauważysz połączenia z netem, których rzekomo nie wykonywałeś.
-
Gość: , cpc2-shef11-2-0-cust960.barn.cable.virginmedia.com
2011/12/09 21:00:25
Ojej, a jam telefon w trójce na prepaid i nielimitowany internet (jakiś tam fair usage, ale nie doświadczyłem jeszcze). W Polsce to jakaś zmowa jest chyba, mam takie wrażenie. :D
-
Gość: jeremi, user-46-112-230-144.play-internet.pl
2011/12/09 21:00:35
A po co męczyć sie z naciagaczami!Kupić w Play modem i 13 Giga za 49 zł miesiecznie.Telefon(smartfon) to wiocha!
-
Gość: misiek, public-gprs184434.centertel.pl
2011/12/09 21:23:33
Trzeba czytać umowy i cenniki...internet w komórce jest drogi...ale jest na to sposób...wystarczy kupić internet mobilny np. Orange Free z limitem 12 GB i można całymi godzinami siedzieć na facebooku ;-) a jak ktoś sobie nabił wysoki rachunek to niech płaci...:) Mądry Polak po szkodzie :)
-
Gość: cynik, bcr224.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/09 21:31:12
Tego typu zachowania korporacyjne powinno się ukrócić poprzez nakładanie niewyobrażalnie wysokich kar za każdą reklamację nierozpatrzoną w określonym czasie albo rozpatrzoną negatywnie, kiedy potem korporacja przegra w sądzie. Na przykład kara w wysokości 1000 albo 10000 razy większej, niż wartość sporu. Zaraz by się porządek zrobił.
-
Gość: czytelnik, staticline607.toya.net.pl
2011/12/09 21:52:26
ja się tylko zastanawiam, skoro ktoś kontaktuje się po kilka razy z Biurem Obsługi, widzi, że tu już więcej ugrać nie zdoła bo ich możliwości też są ograniczone, dodatkowo ma niekorzystna opinię o pracujących tam osobach, uważa, że są to albo ignoranci, albo tumany, to po co z uporem maniaka wydzwania tam po 20 razy z tym samym. Liczy na to, że cud się stanie? Że w końcu natrafi na kogoś niezłośliwego, kumatego, tylko poprzednio 19 razy szczęścia nie miał? O tym można by było Misia 3 nakręcić.
-
Gość: Lex, afcv132.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/09 22:19:48
oj tam oj tam..nie kupuje sie smartfona z Androidem a jak juz to trzeba sciagnac programik blokujacy mu łaczenie sie z netem na aktualizacje i inne pierdoly..i tak jak ktos napisal w dyskusji- kupuje sie starter oranga na internet free i za 25 zlp doladowania ma sie cos okolo 1,5 giga transferu na miesiac do wykorzystania.Podlaczam lapa pod komore jak jestem gdzies w Polsce i czniam czy sa hot spoty czy nie.
-
Gość: Bartek Dz., 89-75-148-19.dynamic.chello.pl
2011/12/09 22:22:44
Oczywiście, że w telefonach na kartę po wykorzystaniu limitu nadal mogą być naliczane opłaty za korzystanie z GPRS! To jest naturalne i w 100% właściwe. Opłaty za korzystanie z GPRS są naliczane z OPÓŹNIENIEM gdyż system nie przelicza tego w czasie rzeczywistym.
-
Gość: ozix, 93.95.89.228.gl.digi.pl
2011/12/09 22:31:40
W play po przedłużeniu umowy przez kilka miesięcy dostawałem nowy abonament plus stary abonament ...usuwanie błędu z systemu trwało 5 miesięcy.
Gdy w końcu powiedziałem że przestaje płacić grozili że muszę bo ....
Później gdy przestałem płacić i poinformowałem o tym BOA udało sie poprawić błędy systemu :) ale ogólnie jestem zadowolony z play bo jednak najtaniej
-
Gość: Wojownik, 178.181.119.36.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2011/12/09 22:59:59
A może rozmowę z infolinią rozpocząć od tekstu" Rozmowa jest nagrywana. Wszystko co Pan/Pani powie może zostać użyte przeciwko firmie. Proszę o podanie imienia i nazwiska..." a jak nie załatwią to od razu do prasy, radia, telewizji ;-)

2-3 takie wpadki będą ich kosztować parę milionów na poprawę wizerunku i to zaboli ;-)
-
Gość: xxxedos, as3-27.starogard.dialup.inetia.pl
2011/12/09 23:01:21
Widzę że w erze tzn. t-debile nic się nie zmieniło od jakiś 5-7 lat. Koszmar niekończących się reklamacji, korekty korygującej faktury, mnóstwo innych pro klienckich standardów i procedur spowodowały że wolałem zapłacić karę za przedterminowe rozwiązanie umowy niż dalej kopać się z koniem. Pozdrawiam kadrę zarządzającą :-P.
-
Gość: asa, 78-131-177-1.tktelekom.pl
2011/12/09 23:22:51
Ciekaw jestem kiedy Urząd Ochrony Konsyument sie tym zajmie bo nie wyglada to na pojedynczy przypadek a na celowe naciaganie klientow w butlę z nadzieją że niekturzy machną na to ręką i zapłacą
-
2011/12/09 23:25:11
Że tym telekomom nie przyjdzie do głowy aby świadczyć solidnie usługi ...
Gdyby komuś przyszło do głowy kupić internet mobilny na wyjazd na Mazury, to od razu mówię, że szkoda nerwów. Ale z drugiej strony na prowincji lepiej oglądać np. gwiazdy i pełnię księżyca a nie buszować po sieci.
-
2011/12/09 23:39:30
ze sie ludziom chce podpisywać umowy na głupi telefon aby dostać go za zeta. przecież telefon na karte w najtańszej sieci wyjdzie dużo taniej !
-
2011/12/10 00:59:11
PO dwóch latach umowy w ERA/T-mobile mając taryfę ERA G2 Touch ze smartfonem HTC Touch Hero 2 i pakietem danych 500 MB za 85 zł miesięcznie T-mobile "łaskawie" zaproponował mi... 250 MB pakietu w cenie 99 zł (nie piszę o minutach, których jest więcej, bo głownie chodzi mi o tzw ofertę smartfonową, czyli do internetu w komórce, jako że ćzesto i dużo korzystam) Czy to kpina jakaś czy co? 2 lata rachunki po ok 90 zł/m-c a oni chcą mnie zdegradować, podwyższając abonament jedncześnie? KPINA! 3 razy próbowałem indywidualnie negocjować taryfę. nie niestety, nie udało się. Jutro mam wizytę w salonie PLAY. Wybiorę oprzeniesienie numeru i taryfę AllInklusive. A potem poczerkam ostatni miesiąc na wygaśnięcie abonamentu w T-mobile. PA PA T-mobile, Tęsknić nie będę!
-
Gość: karli, 91.228.156.25*
2011/12/10 00:59:18
chyba jednak naciągana historia... ja mam smartfona w T-Mobile, dodatkowo płacę 9PLN za 100MB netu i jak przekrocze to poprostu net zwalnia, mam dostep do sieci od pół roku i do tej pory nie miałem takich niespodzianek, a jak miałem jakiś problem z naliczaniem za abonament (kilka lat temu) to wystarczył jeden telefon i sprawa wyjaśniła sie
-
2011/12/10 01:01:46
ooo.. witam w klubie. mialem to dwukrotnie w ciagu ostatnich 3 lat.
<br/>pomimo pakietu naliczanie internetu. rachunki po 500-700 zl. ja dzwonilem, placilem, potem korekta, odliczalem.
<br/>we wrzesniu br. okazalo sie, ze mam prawie 500zl nadplaty, ktore PTC chylkiem przeksiegowalo jako nadwyzka na koncie. dopiero po mojej interwencji okazalo sie, ze zle rozliczali faktury i korekty.
<br/>banda zlodziei z coraz gorsza jakoscia uslug sieciowych.
-
Gość: Sleepwalker, bbcache-220-255-1-141.singnet.com.sg
2011/12/10 01:30:18
250MB ze smartfonem to jakiś gorzki żart. Niestety takie są w Polsce realia. Tu gdzie mieszkam taryfy zaczynają się od 12GB. I wtedy ma to sens. Aha i płacę ok 60-70 PLN miesięcznie.
-
6ix
2011/12/10 01:51:16
ahh
-
6ix
2011/12/10 02:01:10
Nie muszę tego badziewia czytać. Dwa lata temu wykupiłem taryfę na komórki z domowego telefonu (nie w T-mobile) ale uważajcie na ten numer.!!! Można było dzwonić na komórki ile wlezie za 15 miesięcznie bez ograniczeń. Jak zobaczyli że się dzwoni z mojego domowego na komórki po 12 godzin dziennie to zaczęli pisać listy że przesadzamy. 12 godzin to było w sieci ISDN miałem 3 numery telefonu, jeden z nich przekierowany na komórkę oczywiście za dopłatą miesięczną 5 a dwa numery dodatkowo mogły dzwonić na komórkę dodatkowo w ramach wykupionego abonamentu. Straszyli mnie że przesadzamy z rozmowami bo nie wiedzieli że można robić dodatkowo konferencję w ramach ABO. Co miesiąc dostawałem listy od sieci że przesadzamy z rozmowami i nic nie mogli zrobić. Nie spodziewali się takich rozmów że z żoną siedzę na telefonie jak jestem na wyjeździe i dodatkowo dzwoni do nas kilku znajomych, Przejechali sie,
-
6ix
2011/12/10 02:05:29
mokos99

Masz rację. Po co abonament jak można taniej wyjść na tym wszystkim. Do neta można sobie kupić zagraniczną kartę na której jest internet w roamingu i będzie taniej.
-
2011/12/10 03:09:34
Niestety, z e-fakturami od Orange jest podobnie. Od trzech miesięcy obietnice, że kolejna faktura przyjdzie pocztą. Nie przychodzi :(
-
2011/12/10 08:34:04
Mam równie ciekawą sytuację w T-Mobile.
Przy przedłużaniu umowy przez internet kazano mi zaakceptować regulamin.
Kurierem przyszedł inny regulamin, z innymi opcjami w wybranym pakiecie. Po mojej reklamacji usłyszałem, że zaakceptowany przeze mnie regulamin był w momencie przedstawiania mi go nieważny, więc nie mam prawa do reklamacji.
-
Gość: były konsultant, 89-74-190-223.dynamic.chello.pl
2011/12/10 09:22:14
Wielkie mi halo.
Błędy systemu billingowego się zdarzają a jeśli jest ich dużo to czas realizacji zgłoszenia też rośnie. Jest o tym mowa w umowie z operatorem! Bo prawnicy przewidzieli takie kwiatki. Dlatego skoro podpisaliście umowę stwierdzając tym samym że znacie regulamin pozostaje cierpliwie czekać i nie robić dymu na forach.
-
2011/12/10 09:24:02
Ja do nich 4 razy wysyłałem pismo w sprawie zmiany danych do faktury. Za każdym razem zmieniali dane po kawałku, odniosłem wrażenie , że pracują tam idioci. Przecież pisałem czarno na białym, prosze zmienić dane z ..... na ..... i nie potrafili wykonac prawidłowo tej prostej czynności.
-
Gość: t-m, adlb114.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/10 10:35:43
Jakim trzeba być nadgorliwym pieniaczem żeby z problemem faktury lecieć do gazety ? Przecież jeżeli reklamacja nie wystarczyła, to jest RPK, albo sądy i po co tu się pienić? Burza w szklance wody.
-
Gość: MarJan, nat-11.net-serwis.pl
2011/12/10 10:39:32
A może w takich wypadkach, kiedy po zgłoszeniu sprawy nadal przychodzą zawyżone rachunki, należy zgłaszać sprawę do prokuratury jako próbę wyłudzenia pieniędzy?
-
Gość: ir, 13-mi3-4.acn.waw.pl
2011/12/10 10:53:10
A kto ma problemy z ORANGE ? A dokładnie z zasiegiem i 3G w telefonie ? I dostawaniem smsów : ktoś próbował się do Ciebie dodzwonić o godz. ....... ????
-
Gość: Obywatel, abp178.internetdsl.tpnet.pl
2011/12/10 11:09:31
sytuacja 1 Orange:
Klient: Dzień dobry. Proszą Pani dzwonię ponieważ naliczone do rachunku zostały mi pakiety o które prosiłem aby mi wyłączyć.
OK: No tak rzeczywiście ma Pan włączone
Klient: To ja proszę o wyłączenia, jak już prosiłem przy zmianie abonamentu
OK: No tak ale wie Pan że ma tu Pan pakiet że do sieci wszystkie rozmowy 50% taniej?
Klient: Ale mi to nie potrzebne przy obecnym abonamencie
OK: No ale wie Pan to 50%....
Klient: Ale na co mi 50% jak mam za darmo?
OK: No tak, ale to w końcu 50%...
Klient: Ale mi Pani wytłumaczy na co mi 50% taniej do sieci skoro mam do niej za darmo?
OK: No tak rozumiem. No ale wie Pan 50% to 50%
Klient: Przecież tłumacze Pani. Niech sobia Pani spojrzy w ten swój magiczny komputerem. Ma tam Pani napisane że mam do WSZYSTKICH w sieci za DARMO! To od czego mi chce Pani odjąć 50%? Dopłaci mi Pani?
OK: czyli Pan nie chce tego pakietu? No dobrze rozumiem do widzenia. Ale Pan sie jeszcze zastanowi

Sytuacja 2 - także Orange:
OK: Dzień dobry Panu mamy taka specjalną ofertę.....
Klient: Nie dziekuję...
OK: No dobrze to poda mi Pan tylko PESEL do weryfikacji
Klient: Ale ja nic nie chce
OK: Tak, tak rozumiem. To na jaki adres mam wysłać przesyłkę?
Klient: Panie chyba mnie nie zrozumiała. Ja nic nie chce
OK: Dobrze, dobrze to na adres na który jest umowa wysyłamy?
Klient: Już Pani mówiłem. JA NICZEGO nie chce!! NICZEGO nie zamawiam!! - klient się rozłącza
-
Gość: Karen, 89-77-98-105.dynamic.chello.pl
2011/12/10 11:21:27
Kilka lat temu miałam zamiar zmienić operatora. Zaczęłam poszukiwania od przeglądania ofert, cenników i dostępnych modeli telefonów. Postanowiłam też przejść się po kilku salonach i zadać kilka pytań. W jednym salonie Ery, na pytanie o konkretny model telefonu usłyszałam: "A po co pani taki telefon?" Hmm... Facet nie zaczął od ceny, warunków umowy, nie zaczął od pytania czy potrzebuję na firmę, czy indywidualnie, tylko wyskoczył z tekstem: po co... Popatrzyłam na niego z politowaniem, odwróciłam się na pięcie i wyszłam. Ostatecznie zostałam u dotychczasowego operatora.
-
Gość: rabarbar, 89-75-71-208.dynamic.chello.pl
2011/12/10 11:26:37
Jak wszędzie, tak i w sieci telekomunikacyjnej może zdarzyć się jakiś błąd. Robienie afery z niczego to chyba ulubione zajęcie autora tekstu. Nie chciałbym mieć w rodzinie takiego pieniacza. Pewnie jak kupi w zieleniaku przeterminowany serek wiejski, to przychodzi rano w szlafroku, żeby zrobić o to awanturę.
-
Gość: Amy, 89-69-80-169.dynamic.chello.pl
2011/12/10 11:52:42
A może by pan zwrócił uwagę na naciąganie ludzi na nawigację w Orange? Moja mama ostatnio przedłużała umowę w Orange, dostała nowy telefon z poprzednim abonamentem...plus nawigacja Orange 25 zł miesięcznie. Dopiero po 2-3 miesiącach się zorientowała że coś jest nie tak. Dzwonimy do biura obsługi klienta : Pakiet został włączony automatycznie. Jak pani koniecznie chce to można go wyłączyć przez stronę Orange ale może sie przydać, to najlepsza oferta na rynku, darmowe aktualizacje etc. Wchodzimy na stronę Orange tam gdzie mówili...ale tam nie ma opcji o wyłączenie Nawigacji! Dzwonimy jeszcze raz, ta sama gadka. Więc idziemy do salonu orange. Bardzo miła pani najpierw zaczęła proponować jakieś promocje. Na temat nawigacji dała nam ulotkę z opisem jak WŁĄCZYĆ nawigacje (o wyłączeniu nie ma tam ani słowa), po czym radziła...zadzwonić do biura obsługi klienta. Na pismo o wyłączenie nawigacji zareagowali dopiero po tym jak padły słowa o możliwej zmianie operatora. Ale pieniędzy i tak nie oddali.

Jeszcze parę takich numerów i chyba przeciągnę resztę rodzinki do Play. Straciłam do Orange cierpliwość po tym jak przy przedłużaniu umowy zażyczyli sobie za wybrany przezemnie telefon (który według cennika na stronie Orange powinnam mieć za 1zł przy abonamencie 50zł) 500 ZŁ!! Rzekomo z powodu małej wartości abonametu (50 zł to jest mało?). Wyniosłam się do Play gdzie przy najniższym abonamencie dostałam 2 razy lepszy telefon za 1zł.
-
Gość: splitt, 093105083032.legnica.vectranet.pl
2011/12/10 12:51:09
cotti,---> a zmieniasz rodzaj sieci???
-
Gość: Fidodido, apn-95-40-181-61.dynamic.gprs.plus.pl
2011/12/11 09:58:54
Witajcie,
Ja mialem w Orange ostatnio taka akcje:
Dzwoni pani: Dzien dobry ...mam dla pana specjalna oferte obnizenia pana rachunkow w sieci.
-jako, ze co chwila mialem jakies fajne smieszne telefony,postanowilem posluchac.
-pani:Obecnie sredni pana rachunek wynosi 0 zl, proponuje panu obnizenie tego rachunku.
-no ciekawe mowie, a do jakiej kwoty chcieliby panstwo mi ten rachunek obnizyc?
-39 PLN brutto
-fantastyczna oferta, tym bardziej ze obecnie place 25 PLN a nie 0 a 39 jest to wiecej niz 25, bynajmniej tak mnie uczyli w szkole....Czy pani zastanawia sie nad tym co czyta, czy mowi pani z pamieci po praniu mozgu?
-...chwila ciszy,nastepnie: tak,tak przepraszam wypowiedziane 2 razy szybciej, nastepnie ponownie regulka: Dzwonie do pana ze specjalna oferta....
-nadal czekamco bedzie dalej, a dalej po razkolejny pani mi proponuje obnizenie tym razem bardziej prawidlowo bo nie z 0 tylko juz z 25 PLN na 39 PLN...
Odechcialomi sie juz nauki matematyki,wiec powiedzialemkilka milych slow i sie rozlaczylem.

A z karta na internet w orange zadzwonil pan i gada gada, ze ma nowy modem, najnowszy na rynku itd. JA mowie, ze dziekuje bo w bieszczadach gdzie potrzebuje net do kompa postawili nadajnik plusa i jako jedyni maja tam zasieg telefonu i netu.
Pan sie upieral zeby sprawdzic zasieg sieci itd...rozmowa byla zabawna a ja mialem czas wiec z kumplem smialismy sie jak na Misiu (ktos tu dobrze napisal, takie akcje nadaja sie na kolejna czesc filmu).
Jako, ze pan z linii widzial ze mnie nie przekona oswiadczyl, ze modem najnowszej generacji dziala w najnowszy sposob tak jak w USA i dlatego warto go wziac. Na moje pytania, czy u nas system ten dziala uslyszalem ze nie, ale przeciez modem jest przystosowany. Tlumacze wiec panu, ze chyba nic mi po nowoczesnej tchnologii,ktora w Polsce nie dziala, tym bardziej bez zasiegu...Pan na to: no tak, ale to nowoczesny sprzet, wiec warto....
Juz od dawna nie mam ani orange w telefonie ani netu,mam wrazenie ze tam debili zatrudniaja...Coz....
pozdrawiam wszystkich :)
-
Gość: js, ajy104.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/11 18:55:58
Podobnie absurdalna sytuacja pojawila sie u mnie w sieci T-mobile. Mam tak - tak na karte. Mialam uruchomiona usluche blue connect czyli internet miesiecznie za jedyne 9 zl bez naliczania grosza po przekroczeniu. 4 tygodnie temu na moim koncie pojawia sie sie spora kwota UJEMNA. Stan mojego konta stala sie w jednej chwili absurdalnie debetowy. Co ciekawe na stronie internetowej na mojej fakturze stank konta negatywny ale nie jest na fakturze wyszczegolniona zadne naliczenie w takiej kwocie. Poprostu problem mamtematyczny suma poszczegolnych naliczenie nie rowna sie kwocie calkowitej.
I tu sie dopiero zaczyna jazda na zakretach. Mail do biura obslugi, szybko dostaje potwierdzenie otrzymania maila , na drugi dzien odpowiedz : tak - to pomylkowe naliczenie za internet i sprawa bedzie rozwiazana w dziale technicznym w ciagu 60 godzin dostane sms o rozwiazania . Hm super kazdy moze sie pomyslic wazne ze skoryguje ... ale dzisiaj juz jest ponad 700 godzin a probelm nie rozwiazany. W miedzyczasie kilka kolejnych maili i kilkakrotne telefony do biura obslugi klienta (nawet przy pomocy punktow t-mobile) Spiewka ta sama problem rozwiazywany w dziale technicznym. Od tego czasu nie moge uzywac telefonu, nie dam satyswakcji doladowania konta na kwote ich absurdalnego naliczenia i czekania w nieskonczonosc na ich laskawy zwot... wole zmienic siec. Kazdy moze sie pomylic, problemy techniczne itd ale T-mobile to twoja any reklama jestescie beznadziejny w roziwazaniu problemu i mam nadzieje ze dlugo wam zajmie i wiel staran podejmiecie zeby pozyskac klientow.
-
Gość: Krako, apn-77-112-106-249.dynamic.gprs.plus.pl
2011/12/12 15:55:46
U mnie jest tak że mam tel na kartę. Nie przedłużylem umowy, jedynie zostawilem nr. I zaczęlo się. znikająca kasa na koncie... teraz reklamuję pobieranie kasy za internet. Tylko że internet mam w T-mobile wyłączony. Pisze reklamację a jakaś idiotka odpisuje mi że jest naliczone prawidlowo. Jeśli jest akcja z pozwem zbiorowym to chetnie się przyłączę. Teraz używam innej sieci a tam nie doladowuję konta żeby znów nie ukradli. corona@interia.pl
-
Gość: gosc, nat.szpital.swidnica.pl
2012/01/13 11:34:33
czy ktos sie orientuje jak jest w t-mobile po przekroczeniu pakietu wykupionych danych? Przypuscmy ze mam 300MB, wykorzystam i transfer spada do 16kbps czyli 2KB/s czy wtedy rzeczywiscie nie ma zadnych dodatkowych kosztow po wyczerpaniu limitu i mimo korzystania nadal z internetu nawet na minimalnej predkosci? czy nalicza sie to normalnie dalej i te 2KB/s pozeraja rowniez darmowe minuty z pakietu?
-
Gość: Hanka, 89-74-235-235.dynamic.chello.pl
2012/01/17 22:17:48
Hej,

Mam sama problemy z T-mobile = nie dosc ze kradna, przedluzaja umowe niezgodnie z prawem, to jeszcze 'laskawie' wystawiaja fakture na kwote ujemna (co do ostatniego, US mam nadzieje utrze im nosa).

Planuje zrobic akcje z podpisami ze skarga na T-mobile, o kretynach z dzialu obslugi klienta nie wspomne - jak ktos zainteresowany, czekam na powiadomienia na blogu.
-
Gość: Denny, nat-230.tvsat364.lodz.pl
2012/02/18 11:22:34
Tak sami Ci umowę przedłużają :) Czytaj regulaminy babo ;)
-
Gość: KLIENTKA T-SZMATLAWCA, public-gprs21906.centertel.pl
2012/02/22 23:45:20
T MOBILE TO ZŁODZIEJE. NIGDY WIĘCEJ UMÓW Z TĄ SIECIĄ!!!!!
-
Gość: , host-81-190-64-58.gdynia.mm.pl
2012/05/21 17:08:44
Mam telefon w T-Mobile na kartę TAK TAK.
Nigdy w życiu nie korzystałem z internetu w tej komórce/pod tym numerem telefonu...
kilka dni temu doladowalem sobie konto, a dziś patrzę...stan konta -209,33 !!!
Poszedlem do salonu T-Mobile, przedstawiłem problem - co ciekawe stanowisko obok klient z takim samym problemem (miał ujemny stan konta a naliczali mu dalej opłaty za korzystanie z internetu).
Pani sprawdziła moj stan konta i billing i powiedziała że to opłaty za 5 połączeń z internetem 20 maja o 4 rano...
Poradzila zlożyc reklamację, tak zrobiłem-i czekam...
Kontakt z Biurem Obsługi niemożliwy bo mam zablokowane konto.
Liczę że to jakoś wyjaśnią na moją korzyśc, ale kto mi zwroci za zablokowane konto i brak możliwości korzystania z telefonu?!
I ciekawe jak długo to potrwa?

Jeśli ktoś myśli o pozwie zbiorowym to chętnie się przyłącze:
wuem2@o2.pl

-tym bardziej że to nie pierwszy mój problem z Erą/T-Mobile...
-
Gość: wiwi, aazp54.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/06 18:48:29
Witam jestem Wiwi i chcialabym nawiązac rozmowe
-
Gość: wiwi, aazp54.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/06 18:54:33
czy ktoś normalny ze mna porozmawia?
-
Gość: , afgb117.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/07/07 20:31:29
ja mam taki sam problem przyszlo mi do zapłacenia 780 za internet z ktorego prawie nie korzystalam jestem w sieci orange reklamacja zlożona ale już mi powiedzieli ze prawdopodobnie tego nie uwzględnia jestem zalamana nie jestem w stanie tyle zapłacić to jest jakiś koszmar
-
Gość: , public-gprs606226.centertel.pl
2012/08/15 09:50:24
taki cud stal sie i umnie mam nokie c6 przez nie cala godzien sciagnela prawie 300MB co mnie kosztuje prawie 500zl w iboa w tmobile powiedzial pan konsultant, ze musi zaplacic wlasciciel telefonu bo transfer sie dokonal ale ja pytam jak mozna zapalcic za cos co zostalo dokonane bez mojje wiedzy zgody az po niewiedze co zostalo sciagniete ogromny plik (nawet fizycznie nie ma mozliwosci by sie zapisal bo pamiec telefonu jest mniejsza) znajduje sei w moim telefonie co widac w rejestrze a nie moge go otworzyc by zobaczyc co zawiera. I jak tu pogodzic sie z taka sytuacja? co zrobic aby tmobile anulowalo to polaczenie?
-
Gość: Darec ki, adrx75.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/08/27 12:29:25
Pewnie w każdej sieci robią przekręty.

W T-MOBILE - opłata za sprawdzenie konta: 0,04 z VAT.

Normalnie komedia.
-
Gość: gharbaty, 37.31.101.30.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2012/10/12 23:36:03
Niestety, kolejny raz mam problem z siecią T-Mobile.
Jakiś czas temu próbowałem zamówić pakiet internetowy za 9 zł sms'em. Dostawałem odpowiedź, że usługa jest chwilowo niedostępna - mam spróbować za chwilę. Ok. Próbowałem, co kilka minut - kilkanaście razy, ciągle to samo. Wielkie zaskoczenie czekało na mnie następnego dnia, kiedy pakiet został aktywowany, lecz tyle razy ile próbowałem go zamówić, przez co stan konta wynosił grubo ponad 200 zł, oczwiście na minusie. Wszelakie próby rozwiązania problemu, chodzenia do salonów / punktów obsługi skończyły się na tym że to moja wina, dałem sobie spokój - zmieniłem kartę.

Ostatnio - już na nowej karcie zamówiłem kolejny raz pakiet interetowy blueconnect. Informacji o jego aktywacji nie dostałem żadnej - lecz z mojego konta oczywiście została pobrana opłata za zamówiony pakiet. Łączenie smartfona do internetu również pobierało opłaty ze stanu konta, dlatego napisałem do biura obłsugi. Przemiły pan odpisał iż pakiet jest aktywny oraz połączenia z internetem pochodzą z pakietu (czyli żadne opłaty nie powinny być pobierane). Oczywiście w bilingu opłaty owe widnieją, zaś jebany palant wciska mi zupełnie coś innego - widze jak wół że za każde jebane połaczenie kasa jest pobierana.

Dlatego ostrzegam również.
-
Gość: zbych, 77-254-42-255.adsl.inetia.pl
2012/11/19 00:36:55
Ja napiszę o innej sprawie, o t.zw usługach specjalnych w T-Mobile, a może i gdzie indziej także. Otóż okazało się , że T-Mobile podpisuje umowę z jakąś tam firmą na usługi (chyba tak to się odbywa), potem ta firma może z numeru specjalnego przesyłać dowolne sms na twój numer telefonu ( wystarczy, że zna twój numer, a przecież to nie jest specjalną tajemnicą), a T-Mobile obciąży cię kosztamii za te sms-y. Otóż padłem ofiarą takiej usługi i z tego co póżniej czytałem, nie tylko ja. Od pażdziernika jakaś firma celldorado. com (można znależć przez google) w ramach jakiejś usługi TAK zaczęła mi przysyłać sms-y o stałej treści ''ściągnij 3 dowolne gry z naszego portalu''. Otrzymywałem jeden lub dwa takie sms-y dziennie. Nigdy nie próbowałem ściągać tych gier, ani w jakikolwiek inny sposób na nie odpowiadać. Zresztą jak teraz czytałem, tych gier nie da się ściągnąć. Sms-y zignorowałem. Do czasu otrzymania faktury. Okazało się, że za każdego otrzymannego sms-a firma T-Mobile policzyła sobie 6,1 zł. Proszę zauważyć, ja nie wyonywałem ze swojego telefonu żadnych ruchów. Wystarczyło, że ten ktoś przesyłał sms-y do mnie. Nie przypominam sobie, żeby firma celldorado podpisywała ze mną jakąś umowę, chyba że umowa była podczepiona pod jakiś program w internecie i coś kliknąłem nieświadomie na laptopie. Na pewno nie było takiej umowy jaka powinna być i jaka może być uwzględniana przez sąd, czyli papierowej. Od Pani w biurze obsługi dowiedziałem się, że nawet jeżeli tych sms-ów bym nie przeczytał, to i tak będę obciążony. Wniosek z tego taki , że wystarczy iż jakaś firma krzak podpisze z T-Mobail umowę na usługi i ma mój numer telefonu, to może wysyłać na ten numer sms-y, a ja będę obciążony tymi sms-ami. I to bez względu czy zawierałem taką umowę czy nie (bo przecież T-Mobile tego nie sprawdza), i czy korzystam z usługi czy nie. Jak się już zorientowałem o całej sprawie z otrzymanej faktury, zawiesiłem usługę TAK na swoim koncie i zablokowałem wszystkie te specjalne sms-y, mms-y itd. Straciłem około 150zł. Suma jest zbyt mała, żeby występować do sądu o zwrot. Za dużo biegania. Bo jak T-Mobile przesyła takie sms-y , to niech należność ściąga od firmy która je wysyła, albo czeka na potwierdzenie czy ja chcę z tej usługi korzystać. Pokrzywdzonychy przez firmę cellorado jest wielu, bo można na stronie internetowej przeczytać wiele głosów pytających jak to wyłączyć.
-
Gość: Maskara, mail82.anonymouse.org
2012/12/01 12:48:12
Ja po kilku ostatnich kontaktach z konsultantami T-Mobile poczułem się jakbym był kompletnym idiotą. Wypierają się swoich słów, odsyłają z kwitkiem, teksty typu: "załóżmy, że teoretycznie taka rozmowa się odbyła...". A podpisaną umowę trzeba przeczytać po sto razy, bo zawsze znajdzie się jakiś kruczek lub coś jest włączone/nie wyłączone.
Horror
-
Gość: Maciek, 80.50.129.24*
2013/01/10 01:56:39
Zawyżone rachunki w T-Mobile?
Chciałbym zapytać czy ktoś się spotkał z takim zjawiskiem. Na moich ostatnich dwóch rachunkach od początku okresu rozliczeniowego jest naliczana opłata za rozmowy.
Pomimo że mam pakiet "darmowych" minut w abonamencie.

Mało tego - w tym miesiącu naliczane były opłaty pomimo tego, ze na fakturze widnieją niewykorzystane minuty przechodzące na kolejny okres!

Zgłosiłem (na szczęście mailem) problem przy pierwszej fakturze, przyznano mi (na szczęście mailem) rację i... otrzymałem kolejną fakturę "z problemami" oraz ponaglenie do zapłacenia poprzedniej.
Ktoś ma pomysł jak z tego wyjść? Oczywiście kwota na "znikomą szkodliwość" - ok. 40% rachunków...
-
Gość: AnnaES, 188.146.171.241.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2013/10/07 11:55:16
Pewnego przedpołudnia zadzwonił do mnie uprzejmy pan z informacją abym przestała korzystać z internetu bo nabiłam już operatorowi prawie 4 tyś. złotych! Zaspana wymamrotałam że czemu tak późno dzwoni i nie wiem co jeszcze. Kiedy się dokładnie obudziłam zaczęłam myśleć... jaki internet? jakie tysiące? za co? Licznik na moim urządzeniu pokazuje 340,6 MB danych od grudnia 2012 to ile za megabajt? 10 złotych? Piszę do nich monity przez stronę ale bez echa, jedynie co to na mój zarzut że skoro nie miałam w pakiecie internetu nie powinnam mieć możliwości z niego korzystać - wyłączono mi łaskawie dostęp do internetu z dniem 2 października 2013 a umowa na ten numer niedługo mi sie kończy! Nie wiem co dalej robić, pojęcia nie mam...
-
Gość: Lee, rev46.net95-158-79.revers.nsm.pl
2014/04/21 12:00:53
Tak to jest z tymi złodziejami, ja od 2 miesięcy próbuje wyjaśnić dlaczego dostałam fakturę od T-Mobile na ponad 220zł gdy w umowie była kwota 64.99 +ok 10zł ( za ubezpieczenie sprzętu ) czyli w sumie 75.99 + - ( z faktury btw wynika ok 160zł po podliczeniu wszystkiego także w ogóle zgłupiałam do reszty)
Dodam że przeszłam a plusa do T-Mobile w dniu 21.01.2014 ,(przełożyłam kartę T-mobile do mojego tel tak jak była napisane w umowie)bo dzień wcześniej już skończyła mi się umowa z plusem, cała papierkowa robota z podpisaniem umowy trwała prawie godzinę, spieszyłam się do pracy i chyba konsultant to wykorzystał i nie powiedział mi i pewnych sprawach. Tak jak pisałam wyżej korzystam z karty od 21.01 no i czekam na fakturę w lutym... i nic... piszę do bok'u o wyjaśnienie, dlaczego nie otrzymałam faktury za styczeń ani za luty(chciałam już zapłacić za ten styczeń i luty wcześniej) i nic. Faktura przychodzi na początku marca i BAM! ponad 220zł ehm, WHAT?! Wtem blokują mi połączenia wychodzące 1 tydzień później kartę sim. W międzyczasie zapłaciłam tylko za marcową fakturę która naprawdę była wystawiona na ok 76-77zł i za lutową ok 80zł (ni chu chu nie zapłacę dodatkowo ponad 100zł bo oni tak chcą)
Chcą mnie naciągnąć na dodatkowe ponad 100 a ja nie wiem za co. Jak nie będzie odzewu (bo znowu napisałam do boku) jadę do salonu z wydrukowaną fakturą, a jak to nie odniesie skutku piszę skargi do uoik, pierdzielę, niech mi nawet odbiorą ten szmelc który się psuję regularnie (tablet pentagram i telefon samsung).Tablet już 2 razy w naprawię, a ten telefon to złom jakich mało. Także nawet jak skończy się w sądzie guzik mnie to interesuję, wiem że mam racje, a takie firmy które WYŁUDZAJĄ od klientów pieniądze powinny być zamykane w pizdu,