Piotr Miączyński
Od ponad dekady dziennikarz gospodarczy GW. Autor książki: „Jak bezpiecznie kupić dom lub mieszkanie”, współautor „Łowców Milionów” oraz „XX lat minęło”. Wielokrotnie nominowany do różnych nagród dziennikarskich: UOKiK (nagroda w 2011) oraz Grand Press. Wyróżniony w konkursie SDP.
RSS


Blog > Komentarze do wpisu

Trik na rozwiązanie umowy z kablówką przed terminem. Jaki?

Wycofać się z dwuletniego kontraktu bez żadnych konsekwencji i płacenia ekstra pieniędzy? To możliwe. Jak? O tym za chwilę. Napisał do mnie pan Marcin, który jest prawnikiem w jednej z warszawskich firm. Pan Marcin ma jedną cechę strasznie nie lubi płacić więcej za rzeczy, które może mieć taniej.

W bloku ma niestety tylko jedną sieć dostarczająca usługi kablowe i internet. Nazywa się Aster (niedawno została przejęta przez UPC ale jeszcze nie przetrawiona). 

Pan Marcin nie lubi Astera, bo jest drogi. Ja wręcz przeciwnie, lubię bo to jedna z nielicznych sieci, gdzie nie mam padów internetu. Ale do rzeczy.

Pan Marcin od Astera dostał pismo z nietypową „promocją” na rozwiązanie umowy. I to bez żadnych konsekwencji w terminie 7 dni. Pretekst?

„Informujemy, że nadawca kanału Movies 24 dostępny w pakiecie Basic zostanie wyłączony z oferty Aster. /.../ W przypadku braku akceptacji zmiany oferty programowej przysługuje Państwu prawo do rozwiązania umowy w zakresie Usługi telewizyjnej z zachowaniem 7 - dniowego terminu wypowiedzenia:”

Podobny zapis jest w reulaminie świadczenia usług.

- Coś niespotykanego!! - zachwyca się pan Marcin  i od razu wysłał do Astera pismo z pytaniami czy na pewno za darmo i jak to konkretnie wygląda.  Oczywiście Aster nie odpowiedział, bo i po co? Ma dobrowolnie klienta tracić? Rozumieć - rozumiem ale potępiam.

 - Doczytałem na spokojnie. Pismo dotyczy  usługi telewizyjnej. Ja mam jeszcze internet w promocji - zastanawia się pan Marcin. - Czy mogę zrezygnować z obydwu tych usług nie płacąc kary?

I tu jest pies pogrzebany.

Na forum internetowym  dyskusja wokół problemu niczym między zwolennikami PIS a PO.

Jedni uważają że „jeśli ktoś podpisuje umowę na kilka usług w pakiecie to logicznym jest, że rezygnacja z jednej usługi (zgodnie z prawem - np. w związku ze zmniejszeniem liczby programów) z "winy" operatora powoduje rozwiązanie umowy na cały pakiet. Inaczej to tak, jakby klient powiedział, że np. zepsuł mu się komputer, a nowego nie chce kupić, więc nie chce już płacić za internet tylko chce w tej samej cenie płacić za pozostałe dwie usługi.”

Drudzy wręcz przeciwnie. Jeśli ktoś pod pretekstem zmiany ofertowej w zakresie kanałów telewizyjnych zrezygnuje również z internetu to musi zwrócić te korzyści, które do tej pory zyskał z tytułu tańszych opłat za net.

Pan Marcin napisał do Astera z prośbą o wykładnię drugi raz - ale znów mu nieodpowiedziano. Ponieważ nie lubię polityki strusia jaką uprawia kablówka napisze do nich sam.

Proszę oczekiwać odpowiedzi.

poniedziałek, 12 grudnia 2011, miaczynski
Tagi: ASTER

Komentarze
2011/12/12 12:41:35
Czekam z niecierpliwością, bo też chętnie zrezygnowałbym z usług UPC.
-
Gość: Fabian, user-188-33-243-130.play-internet.pl
2011/12/12 12:52:56
Dlaczego jesteście tak pesymistycznie nastawieni do UPC? Po nowym roku planuję wziąć u nich internet. Są bardzo konkurencyjni na warszawskim rynku operatorów telekomunikacyjnych dostarczających usługi szerokopasmowego internetu. Czy jest coś czego nie wiem (co nie jest napisane na upc.pl) a co powinienem wiedzieć zanim podpiszę z nimi dwuletnią umowę? Proszę o pomoc. Za każdą opinię/radę z góry serdecznie dziękuję.
-
2011/12/12 12:59:14
Jasne, że można! Mi się udało. Co prawda nie w Warszawie, a w Częstochowie, ale - przy wycofywaniu się TVN Warszawa pojawiła się opcja rezygnacji z kablówki. Miałem pakiet TV + internet, ale akurat przeprowadzałem się, więc było mi to bardzo na rękę - więc skorzystałem z siedmiodniowego okresu wypowiedzenia.

Zrezygnowałem z usług UPC jako pakietu. Skoro podpisuję umowę na pakiet TV+Internet (a czasem i bardziej kompletny) - oczekuję całego pakietu. Podpisywałem jedną umowę na świadczenie usług, więc z tej umowy zrezygnowałem. Jest jedno pytanie - czy klient podpisał jedną, czy dwie umowy. Jeśli jedną - nie ma problemu.

Ps. UPC mi się bardzo podobało, bo był bardzo szybki internet, a sama kablówka oferowała naprawdę przyzwoite kanały. Przy małych problemach z dekoderem dość szybko zareagowali. Dla mnie firma OK.
-
2011/12/12 13:15:23
trochę nie wiem po co ma rozwiązywać umowę, skoro nie ma innej kablówki (a że kupił też telewizję, to mu chyba jednak potrzebna?)
-
Gość: igr, 89-74-33-30.dynamic.chello.pl
2011/12/12 13:29:57
Fabian: korzystam z usług UPC od ponad dwóch lat. Najpierw była telewizja z internetem, od ponad roku sam internet (z telewizji zrezygnowałem, bo uznałem że nie chcę mieć telewizora w domu). Jestem całkowicie zadowolony z usług tej firmy - w szczególności jeśli chodzi o dostęp do internetu, bo z telewizją (kiedy jeszcze z niej korzystałem) jakieś drobne sprawy były - zdaje się dekoder nie działał całkiem stabilnie).
-
Gość: Magda, customers-vattenfall.pl
2011/12/12 13:49:09
Jestem aktualnie owym "Marcinem" i w BOK firmy ASTER podczas składania wypowiedzenia poinformowano mnie, ba napisano na pismie, że naliczą mi opłaty w kwocie wynikającej z udzielonych rabatów, a z internetu zrezygnowac nie można. UOKIK stwierdził coś zupełnie innego i przy współpracy z nimi stworzyłam nowe pismo, które wysłałam do ASTER. Aktualnie oczekuję na odpowiedź, ale juz zakasam rekway, bo wiem, że z nimi nigdy nie ma lekko, a dla ASTER wystarczy świadomosć, że uprzykrzą zycie 1 abonentowi, żeby nie poszedł dalej i nie pochwalił się jakie to proste...
-
Gość: andarilho, bbnwebdproxy3.europe.hp.net
2011/12/12 13:52:18
Problem z UPC jest tylko jeden. Jak już podpiszesz umowę (a warunki mają naprawde bardzo korzystne) to sieć o tobie zapomina. Lepsza oferta po kilku latach? Musisz postraszyć wypowiedzeniem, a i tak zazwyczaj dokładają 'niewiele'. Nowi klienci dostają o wiele więcej.
-
Gość: 777o, 31-187-3-51.home.aster.pl
2011/12/12 14:01:25
czekam niecierpliwie na informacje ;-)
-
2011/12/12 14:03:23
Aster nie tyle chowa głowę w piasek, co ma nieprawdopodobny wręcz bałagan organizacyjny - w związku z przejęciem przez konkurenta.
-
2011/12/12 14:09:16
Nie za bardzo zrozumiałem jaka jest intencja artykułu, ale chciałem powiedzieć że mam Internet i telefon w Asterze i jestem bardzo zadowolony. Żaden operator telco nie podskoczy z ofertą - płacę 75 zł za 10/20 Mbps + linia telefoniczna.
A jeżeli ktoś się przeprowadza, to się składa wniosek o przeniesienie i jeżeli nie mają warunków technicznych, to umowę rozwiązują bez konsekwencji.
-
2011/12/12 14:12:36
Proste jak drut. Miałem przez wiele lat w UPC komplet (telewizja, internet i telefon). W zeszłym roku dostałem identycznie w formie, powiadomienie, że wycinają TVN Warszawa. Z rozpaczy ;-) wymówiłem na piśmie usługę, panienka przyjęła bez słowa, i mam to samo za połowę ceny w innej sieci. :-) Bez obaw i pytań o interpretację.
-
Gość: tajemnicapanstwowa, 83-168-94-215.static.espol.com.pl
2011/12/12 14:20:52
nie wiem skad te zachwyty i zdziwienie. przeciez o takich sytuacjach slyszy sie przyjamniej 2-3 razy w roku w przypadku operatorow satelitarnych. z Nki np. ponoc ma od 1 stycznia zabraknac m.in. cartoon network, w polowie stycznia byc moze zniknie tez tvn+1. w CP mozliwe, ze zabraknie przez pewien czas discovery, a cyfra+ juz rozeslala nowe regulaminy informujac o mozliwosci zerwania umow.

a co do pakietyzacji - juz dawno bylem za tym, aby jakis urzad zakazal robienia uslug 3w1 na jednej umowie. bylaby wtedy zupelna jasnosc na czym sie stoi. po prostu dostaje sie rabat za wybranie 2 czy 3 uslug, ale podpisuje sie na nie osobne umowy.

ja w tym wypadku widze to tak, ze obnizyla sie atrakcyjnosc CALEGO pakietu (czyli wraz z internetem) i rozwiazac mozna obie umowy.

no chyba, ze na fakturze internet jest osobna pozycja. wtedy moze byc to problemem...
-
Gość: mrll, xz138.internetdsl.tpnet.pl
2011/12/12 14:23:28
"Ponieważ nie lubię polityki strusia jaką uprawia kablówka napisze do nich sam."
napisze - tzn kto napisze ?
chyba on sam, więc: - napiszę, -więc też chyba tak też przecinek wcześniej.
takie tam ....
-
Gość: gieerade, 194-161-218-24.ip.assaabloy.com
2011/12/12 14:46:32
Ja mam doświadczenia z Aster i z UPC. Być może zaskoczę niektórych czytelników, ale rękami i nogami jestem za UPC. Ceny porównywalne, często nawet niższe. Problemy się zdarzały, ale były rozwiązywane bez ociągania. Z kolei do Aster nigdy nie można było się dodzwonić w czasie krótszym, niż 15-20 minut (koszt połączeń należy doliczyć do kosztu korzystania z ich usług), dopiero po przejęciu przez UPC odebrano ode mnie telefon w pomocy technicznej Aster po niecałej minucie. O wizytach w BOKu Astera można by powieści pisać. Raczej ni byłyby to wesołe dykteryjki. Tymczasem w UPC wszystko jest załatwiane telefonicznie.
Nie rozumiem też ograniczeń co do ilości adresów MAC w Aster, ale może to przejaw mojej ignorancji. Wiem tylko, że w UPC wystarczy, że podam komukolwiek zechcę klucz sieciowy, żeby osoba ta mogła korzystać z WiFi. Tymczasem połączenie z routerem Astera było dla mnie drogą przez mękę, kosztowało zbyt wiele czasu i pieniędzy (patrz wyżej: połączenia z pomocą techniczną).
-
Gość: , 87-207-251-252.dynamic.chello.pl
2011/12/12 15:29:10
"Pan Marcin napisał do Astera z prośbą o wykładnię drugi raz - ale znów mu nieodpowiedziano. Ponieważ nie lubię polityki strusia jaką uprawia kablówka napisze do nich sam."

Co to znaczy "nieodpowiedziano"?
"napisze do nich" - kto do nich napisze?
-
Gość: w_warszawie, 91.226.117.4*
2011/12/12 15:31:48
Mam doświadczenie z trzema kablówkami - kolejno: Aster, UPC, Vectra. Zdecydowanie wygrywa u mnie UPC. Zrezygnowałem z nich tylko dlatego, że sie przeprowadziłem i w nowy miejscu nie świadczyli usługi.
Krótka charakterystyka:
Aster - wysokie ceny, problemy z dodzwonieniem się, tasiemcowe kolejki w punktach, ciężko uzyskać pomoc techniczną.
UPC - szybki internet, w miarę szybko rozwiązali problem z mniejszą prędkością Internetu po podniesieniu pakietu. Próbowali nawet dać mi nową, lepszą ofertę, ale podejrzewam, że to było spowodowane złożonym już wypowiedzeniem, bo tak jakoś zbiegło się w czasie... Inna spawa, że kilka razy specjalnie dzwonili i pisali do mnie by mnie zatrzymać.
Vectra - wyższe ceny, gorsza oferta programowa (no ale to jest subiektywne odczucie, bo każdy woli co innego). Przez 2 miesiące miałem 1Mb/s zamiast 8Mb/s bo coś źle ustawili. Udało się to naprawić z ciągu 10 min. gdy w końcu trafiłem na przytomnego człowieka w serwisie. Teraz czekam na rozpatrzenie reklamacji ;-) W punkcie nie ma dużych kolejek, obsługa w porządku.
Mój subiektywny ranking: 1) UPC 2) Vectra 3)Aster.
-
Gość: sterta, 87-205-211-253.adsl.inetia.pl
2011/12/12 15:34:44
ja napiszę
ty napiszesz
on/ono napisze
my napiszemy
wy napiszecie
oni/one napiszą
-
Gość: WIwi, 193.242.5.10*
2011/12/12 17:15:57
UPC oferuje dużo tańsze usługi nowym klientom, starych trzymają w garści i nie bardzo się przejmują, nie mówiąc o zniżkach za lojalność. Mam wrażenie, że ich handlowcy maja bonusa tylko od nowych klientów. Dlatego systematycznie wypowiadamy i podpisujemy nowe umowy - raz na żonę, raz na mnie itd.
-
Gość: harnas, 89-79-150-122.dynamic.chello.pl
2011/12/12 17:59:00
Witam
Sposób rozwiązania umowy z UPC jest banalnie prosty - zmiana miejsca świadczenia usług. UPC oferuje darmowy transfer usług podczas trwania umowy (i nie mają tu znaczenia żadne promocje), każdy może zlecić transfer bo np. wynajmuje inne mieszkanie do którego się przeprowadza. Wystarczy zatem znaleźć adres, gdzie UPC nie może fizycznie świadczyć usług - np. domek babci/wujka/stryjka, który nie ma kablówki. Trzeba tylko napisać oświadczenie, że się przeprowadzamy lub pokazać umowę najmu - banalnie proste i sprawdzone.
-
Gość: k., 83-168-66-134.static.espol.com.pl
2011/12/12 18:43:54
Drodzy konsumenci. Choć artykuł jest jak najbardziej pomocny dla nas wszystkich, to niestety może wprowadzać w błąd. Ten tzw. "trik" nie jest trikiem na kablówkę, ale uprawnieniem konsumenta w stosunkach zobowiązaniowych z przedsiębiorcami, którzy korzystają z tzw. wzorców umownych, regulaminów, itp. Wynika ono z treści art. 384[1] k.c. i polega na tym, że jeżeli przedsiębiorca chce zmienić umowy (będącej wzorcem umownym) czy regulamin obowiązujący drugą stronę musi o tym poinformować drugą stronę, która natomiast może się na to nie zgodzić i rozwiązać umowę - BEZ KONSEKWENCJI - w określonym terminie wypowiedzenia. PAMIĘTAJCIE o tym, bo to dotyczy nie tylko umów na kablówkę, ale i umów rachunku bankowego, itp. Pozdrawiam - prawnik :)
-
Gość: , 215-dom-2.acn.waw.pl
2011/12/12 21:35:27
Temat bardzo mnie zainteresował, bo mam już dość Astera i jego złodziejskich metod. Dosłownie przed chwilą znalazłam informację, że można zrezygnować z Aster na korzyść UPC (aster.pl/files/wwa/pliki/Szczegolne-zasady-rozwiazywania-umow-promocyjnych-Aster.pdf), poszłam więc za ciosem i od razu skontaktowałam się z UPC czy to faktycznie możliwe. Tam miły pan na infolinii poinformował, że UPC w ogóle będzie chciało zlikwidować Aster, o czym będzie informował już w styczniu. wówczas możliwe będzie albo przejście do UPC albo całkowite zrezygnowanie z usług Aster/UPC.
-
Gość: sr, 89-77-176-6.dynamic.chello.pl
2011/12/12 21:47:27
UPC zależy tylko na `złapaniu` nowych klientów. Popełniłem błąd. Biorąc pełny pakiet, stałem się abonentem gorszej kategorii. Nie ma znaczenia, że jestem abonentem od dnia `puszczenia` sygnału ( 15 lat ), gdyż dostęp do nowych promocji mają nowi klienci lub ci, co nie mają pełnego pakietu. Jestem dyskryminowany, bo przez cały okres korzystania z abonamentu zasilałem budżet UPC wyższą kwotą niż inni. Nie powinienem mieć problemów z rezygnacji z usługi, ponieważ okres umowny się skończył, a otrzymane wcześniej zniżki otrzymałem `na zawsze`. Problem w tym, ze nowi klienci za niższe stawki otrzymują znacznie więcej ( np.: wi-fi za 0, szybszy internet itp.). Mimo, że korzystanie z pakietu usług u jednego operatora jest wygodne z wielu wzgłędów, to jestem o krok od podjęcia decyzji o podziękowaniu UPC za wszystkie trzy usługi. Decyzja nie będzie bolesna, bo w dużej aglomeracji (Trójmiasto) jest duży wybór możliwości korzystania z usług innych operatorów za znacznie niższą kwotę. Ze względu na ograniczone korzystanie z TV wystarczy NTC. Swoje przemyślenia dedykuję przyszłym Abonentom UPC: nie spieszcie się z braniem pełnego pakietu bo zamkniecie sobie drogę do nowych promocji `na zawsze`.
-
Gość: ack, 193.28.178.3*
2011/12/12 21:53:44
UPC ma częste przerwy techniczne np w godzinach 0 - 6 albo 10-15 co akurat pokrywa sie z moja praca z domu. Jeśli potrzebujesz internetu w tych godzinach, uważaj
-
Gość: , bki201.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/12 22:50:06
Przecież zawsze można zrezygnować z umowy na usługę bez konsekwencji jeśli usługodwaca nie może dostarczać takiej usługi na jaką była podpisana umowa... wtedy mamy prawo albo przyjąć nowe warunki zaporponowane przez usługodawcę albo wypowiedzieć umowę, bo usługa dostarczana staje się niezgodna z umową...ktoś tu odkrył amerykę właśnie :-/
-
Gość: krzyku, user-109-243-168-68.play-internet.pl
2011/12/12 23:54:06
Gdzie tu trick, skoro kablówka sama o tym informuje?
-
Gość: szczypan, 178.73.49.20*
2011/12/13 01:05:31
Sam jestem użytkownikiem Astera i rzeczywiście akurat internet od chyba 6 lat jest stabilny i w miarę pewny. Co akurat nie ma znaczenia dla reszty wpisu. :) Dla mnie te przepisy o możliwości rozwiązania umowy z powodu: zmiany adresu, likwidacji kanału tv czy innych podobnych zmian bez winy operatora itp są jakimś absurdem (zafundowanym zdaje się przez biurokrację unijną). Akurat w wypadku sieci Aster był dobry powód do rozwiązania umów - czyli przejęcie operatora przez UPC, ale reszta to jakieś sztuczki sprzeczne z logiką i zdrowym rozsądkiem.
-
Gość: luc, 082139057027.radom.vectranet.pl
2011/12/13 08:05:56
W Vectrze rozwiązują całą umowę.Robiłem tak już dwa razy(z powodu wycofania kilku programów) i podpisywałem nową,korzystniejszą.
-
Gość: nick07, public-gprs231894.centertel.pl
2011/12/13 09:44:46
Jednego NIE MOGĘ ZROZUMIEĆ!!! Jak to mozliwe ,że w cywilizowanym kraju jakaś tam sieć
kablowa ma taka przewagę prawną nad swoimi klientami i jest zdolna bezczelnie to (i bezkarnie) wykorztystywać. Ja sam zrezygnowalem -zgodnie z terminem z tej zas....nej Cyfry
Pisalem kolejno: list zwykly, polecony-zginął??! , w końcu : za potwierdzeniem odbioru- CISZA
Przez telefon panienka oswiadczyła ,że to nic nie znaczy bo.. itd. No, nie ma siły! W końcu ,po kolejnych awanturach przyjeli moją rezygnacje ale wyłaczyli sygnał miesiąc przed terminem i wystawili za ten miesiąc rachnek . Oczywiscie dostali figę z makiem. Teraz straszą mnie windykacją .Jakieś zmmieniającde się co chwile wielkie kancelarie grożą mi bez przerwy ,że o ile nie zaplacę 100 zl z odsetkami -to puszczą mnie z torbami . Moga pocałować mnie tam ,gdzie mi moga skoczyc!! (po wymyciu zębów oczywiście!) Nie jestem jedyną ofiarą
tej sieci , wiem ,że jest tak z reguły! JAK TO MOŻLIWE, LUDZIE CZY TO AFRYKA?? NIE TO POLEKA WŁAŚNIE....
-
Gość: em, 89-79-140-77.dynamic.chello.pl
2011/12/13 11:53:20
W ten sam sposób rozwiązałam przed czasem umowę z Cyfrowym Polsatem i przeszłam do N-ki. Polsat wycofał programy BBC, powołałam się na odpowiednią klauzulę w umowie i nie było problemu.
-
Gość: Marta-Kraków, nat2-164.ghnet.pl
2011/12/13 21:50:49
Aster - okradają, podają błędne informacje, okłamują klientów, wysyłają faktury za usługę której nie świadczyli (według informacji na fakturze niezapłacenie należności równa się natychmiastowym zawieszeniem usługi, po czym wysyłają fakturę za kolejne dwa miesiące (sic!))

naciągnęli nas na 6 miesięcy! 6 miesięcy płacenia za usługę, której w rzeczywistości nie było.

poza tym obsługa klienta w krakowskim asterze jest arogancka, bezczelna, traktują klientów jak kawał śmiecia i myślą tylko o tym, żeby na nim zarobić, ot co.

i znikąd pomocy.
-
Gość: Ania, 213.134.163.8*
2011/12/15 21:31:17
UKE odpowiedziało nieszczęsnemu abonentowi Aster "że jeżeli została podpisana jedna umowa na pakiet - internet = tv to można odstąpi od umowy na obie usługi bez konsekwencji w tym wypadku" Infolinia Aster: w pierwszej wersji - można odstąpi tylko od tv, po zacytowaniu pisma od UKE "faktycznie wprowadziłam w błąd - może Pan zrezygnowac bez konsekwencji z obu uslug"
-
Gość: Przedstawiciel Vectry, 62-121-113-10.home.aster.pl
2011/12/15 23:01:16
Witam,

W związku z opisaną wyżej zmianą programową, do 23 grudnia 2011 klientom firmy Aster przysługuje pełne prawo do wypowiedzenia całej umowy bez ponoszenia kar umownych.
Jestem przedstawicielem handlowym firmy Vectra i załatwiam wszelkie formalności związane ze zmianą operatora, łącznie z formalnościami związanymi z wypowiedzeniem umowy firmie Aster.
Gwarantuję Państwu znacznie atrakcyjniejszą ofertę.

Zainteresowane osoby proszę o kontakt:
Anna Czechowicz
a.czechowicz@vectra.pl
tel 721-001-517
-
Gość: gogg, 84-10-76-128.dynamic.chello.pl
2011/12/17 12:14:17
Przedstawicielka vectry pisze z kompa podłączonego do netu w asterze :DDD
-
Gość: bluecd, 7-dzi-25.acn.waw.pl
2012/01/03 05:14:36
Witam !

B.ciekawy i przytomny watek !
Jest juz styczen 2011 - czy ktos wie, jak wyglada sprawa Aster-UPC i ew. wynikajacego z etgo mozliwosc rozwiazania umowy promocyjnej, kilkuuslugowej?

Pozdrawiam-Najlepsze zyczenia Noworoczne !
-
Gość: jacek, 40-tar-6.acn.waw.pl
2012/03/01 20:06:56
Od kiedy Aster połączył się z UPC internet mi zaczął padać. Jak był Aster niby była trochę mniejsza prędkość ale stabilność była niesamowita i tylko to mnie trzymało. Teraz internet się zacina. Czy Wy też tak macie?
-
Gość: drwal, 89-68-124-70.dynamic.chello.pl
2012/03/24 13:34:19
a po co placic za net jak macie aero2 za darmo?!
-
Gość: maciekk, 213-241-3-243.ip.netia.com.pl
2012/04/01 15:29:09
Odstąpie umowę ASTER/UPC trwającą do listopada 2012roku na zasadzie cesji której koszty pokrywam ja. Internet 20mb/s. telewizja cyfrowa+pakiet canal+.
517678601
-
Gość: Ania, nat-goc2-110.aster.pl
2012/07/04 22:51:57
U mnie niestety od kiedy jest UPC internet chodzi tragicznie, mam pakiet twój dom, do tej pory mogłam normalnie oglądac filmy, nic nie zwalniało, ładowało się super, a teraz tragedia, nic nie chodzi. Nie podpiszę z nimi nowej umowy, którą proponują na 2 lata, bo juz widać, że to są dziady nad dziadami. Pytanie co z tym fantem zrobić, nie potrzebuję ich 120 Mb/s, które proponuję, chcę mieć to co miałam do tej pory, a nie spowolnione do minimum żółwia. Do tej pory nie miałam żółwia, a UPC mi to zafundowało. Koszmarna firma.
-
2012/08/09 20:49:13
Aniu proponuję jednak przejść z Aster do UPC.
Nie musisz brać internetu 120 Mb/s.
Możesz wziąć 30 Mb/s i wcale nie musisz podpisywać umowy na 24 miesiące.

Na pewno poprawi się jakość internetu.

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.

Przedstawiciel UPC
511-222-685
-
Gość: ligus, druzil2.egb.pl
2012/09/19 15:43:09
UPC - nie na 24 miesiące tylko na czas nieokreślony ( 24 miesiące zgodnie z zapisem regulaminu promocji - to dopiero oszustwo) WIĘC radzę uważać na UPC. bo zapis umowa na czas nieokreślony znaczy tyle co NIC.
Pozdrawiam
-
Gość: kam, 89-68-168-65.dynamic.chello.pl
2012/10/06 15:48:12
Nie bierz UPC!!! co chwile zrywa połączenie pomiędzy internetem, a ich urządzeniem... trzreba co 15 minut naprawiać połączenie;/ przy oglądaniu filmów na yt to jest naprawdę męczące, bo stronę trzeba wczytać od nowa... tragedia z UPC. Nigdy więcej!!!!
-
Gość: LODEK, cqk241.neoplus.adsl.tpnet.pl
2013/04/12 18:23:30
A ja jestem na nich strasznie wkurziny mam tv którego nie chcialem bo nie mam telewizora to wcisneli w pakiecie plus internet 130 i telefon 240
za co płace 178 zł miesiecznie zgroza nie moge zrezygnowac bo przegapilem
okres wypowiedzenia oni uznali ze skoro nie ma wypowiedzenia to sami przedłuzyli mi umowe na 24 mies i koniec kropka NIGDY WIECEJ UPC ZŁODZIJE
A WEŻ SIE DO NICH DODZWOŃ 15-20 CZEKANIA
-
Gość: clientUPC, 89-72-166-108.dynamic.chello.pl
2013/05/13 23:31:23
jestem klientem UPC od trzech lat, ale po podpisaniu kolejnej umowy w listopadzie 2012 r. , mam ich serdecznie dość. Oferta i usługi są ok ale obsługa klienta i rozrachunki to jakiś cyrk się zaczął. Co miesiąc zawyżona faktura, dzwonie (średnio jak zmierzyłem godzina połączenia telefonicznego) wyjaśniam, przepraszają i obiecują poprawę kolejny miesiąc i kolejne błędne naliczenia. Od listopada nie wystawili mi ani jednej poprawnej faktury, wszystkie zawyżone. Jakby tego było mało to trzy razy zablokowali mi usługi za zaległości, których nie było. Przeprosili, ale na fakturze znalazła się pozycja za ponowne podłączenie usługi. To jakaś banda idiotów. Szukam teraz pretekstu do rozwiązania umowy -- po ostatniej blokadzie podłączyli mi internet ale zapomnieli o tv, może złapę ich na nieświadczeniu usługi i na tej podstawie rozwiążę umowę.